سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی فرد ماجراجو: کدامیک از زنان تصویر یک ماجراجوی تمام عیار است!؟

آزمون شناسایی فرد ماجراجو: فرد ماجراجوی تصویر کدامیک از زنان تصویر است؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. آزمون شناسایی فرد ماجراجو از جمله آزمون هایی است که سطح تحلیل و ادراک شما به معرض آزمایش قرار می گیرد. شما در کنار آنکه باید از تمام مهارت های شناختی خود برای بررسی جزئیات تصویر استفاده کنید، اما در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی باید از سطح تحلیل و منطق بالا برخوردار باشید. مجله سرگرمی اهل فان با طرح چنین سوالاتی تلاش دارد تا سطح ادراک و تحلیل مخاطبان خود را نیز محک بزند.

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر آزمون شناسایی فرد ماجراجو را مورد بررسی قرار دهید. آزمون شناسایی فرد ماجراجو و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی فرد ماجراجو همراه باشید.

با این تست خودتو به چالش بکش:آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

اینم ببین:آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

آزمون شناسایی فرد ماجراجو

شما با غلبه بر آزمون شناسایی فرد ماجراجو در زمان مشخص شده، می توانید ثابت کنید که یک نابغه واقعی در حل سوالات و معماهای تصویری هستید. یافته های موجود و میزان پاسخگویی اشتراک کنندگان به سوال آزمون مربوطه در فیس بوک نشان می دهد که تنها 28 درصد افراد توانسته اند در تلاش اول پاسخی درست و منطقی به این آزمون دهند. آیا شما نیز از جمله این 28 درصد افراد هستید.؟ اگر مدعی نکته سنجی و سطح بالای تحلیل منطقی هستید، آزمون شناسایی فرد ماجراجو را از دست ندهید.

این معمای تصویری به یکی از پرطرفدارترین ها آزمون ها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. لذا اگر می خواهید مهارت های خود را آزمایش کنید، در حل این آزمون تصویری تردید نکنید. آیا می توانید یک رکورد جدید در حل سوالات تصویری ثبت کنید. پس با آزمون شناسایی فرد ماجراجو همراه شوید برای حل این سوال تصویری باید از هر گونه حواس پرتی دور شوید، زیرا تصویری که در ادامه خواهید دید می تواند با ذهن شما بازی کند.

ماموریت شما در آزمون شناسایی فرد ماجراجو این است که بفهمید کدام یک از این سه زن یک ماجراجوی تمام عیار است!؟ شما باید زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید، زیرا فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را بدهید. بیایید آن را انجام دهیم!

آزمون شناسایی فرد ماجراجو

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد ماجراجو

آیا فرد ماجراجو را در آزمون شناسایی فرد ماجراجو شناسایی کردید؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد ماجراجو: بسیاری از افراد زن وسطی را ماجراجو معرفی نموده بودند. اما حقیقت این است که این زن با نوع سبک پوشش و کیف دستی بزرگی که دارد نمی تواند کارهای ماجرایی انجام دهد. وی زنی است که یک زندگی نرمال اجتماعی را بر هر چیزی ترجیح می دهد. برخی دیگر هم زن اول از سمت چپ را ماجراجو توصیف کردند. اما به نظر می رسد که هم زن وسطی و هم زن اول از سمت چپ بیشتر علاقمند به عکاسی از مناظز اطرافشان هستند تا ماجراجویی. اما زنی که در سمت راست قرار دارد فاقد هر گونه وسیله ای حتی گوشی همراه است. لذا او قطعا به دنبال ماجراجویی برای گذران اوقات فراغت خود است.

پاسخ آزمون شناسایی فرد ماجراجو

اینارم ببین:

تست هوش خانواده فیک را شناسایی کنید!

تست هوش زوج پولدار: مراسم کدامیک گران تر برگزار شده؟!

کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا