سرگرمیمعمای تصویری

اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

آزمون شناخت راستگو: مجله سرگرمی اهل فان هر روزه انواع تست های مختلفی در زمینه های مختلف به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

اما تست های هوشی مثل آزمون شناخت راستگو به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

آیا شما هوش فضایی بالایی دارید؟؟ بنابراین آزمون شناخت راستگو کاملا برای سنجش این نوع توانایی مناسب است.

آزمون شناخت راستگو

با توجه به شواهد بگویید کسی که حقیقت را می گوید کیست؟؟

 

تصویر آزمون شناخت راستگو

.

آزمون شناخت راستگو: مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت راستگو

زن راست می گوید. مردی که پلیس است کیف زن را دزدیده چون بند کیف از جیب پشتی او بیرون زده است. زن سراسیمه است و دستش را نیز به سمت پلیس نشانه گرفته اما او به پسر دستبند زده و می خواهد او را دزد جلوه بزند. پسر هم با انگشتش به جیب مرد پلیس اشاره می کند تا حقیقت را به بیننده نشان دهد.

پاسخ آزمون شناخت راستگو

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون شناخت راستگو: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

مهارت‌های افراد دارای هوش دیداری – فضایی بالا شامل موارد زیر می‌شود:

ساختن پازل، خواندن، نوشتن، درک نمودارها و شکل‌ها، حس جهت شناسی خوب، طراحی، نقاشی، ساختن استعاره‌ها و تمثیل‌های تصویری (احتمالاً از طریق هنرهای تجسمی)، دستکاری کردن تصاویر، ساختن، تعمیر کردن و طراحی وسایل عملی، تفسیر تصاویر دیداری.

شغل‌های مناسب برای آن ها عبارتند از:

دریانورد، مجسمه‌ساز، هنرمند تجسمی، مخترع، کاشف، معمار، طراح داخلی، مکانیک، مهندس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =

دکمه بازگشت به بالا