سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناختن فرد مشکوک؛کدوم یکی از افراد در تصویر مشکوک به نظر می رسند؟

آزمون شناختن فرد مشکوک؛در آزمون تصویری زیر میبینیم سه نفر قصد مسافرت دارند و چمدونهاشون رو بستن مه عازم سفر بشن،ولی یکی از این افراد مشکوکه و قصد واقعیش سفر و تفریح نمی باشد.

آیا میتونی با نگاه کردن به تصویر بگی کدوم یکیشون مشکوکه؟کمی دقت داشته باشی به راحتی میتونی آزمون شناختن فرد مشکوک را حل کنی.

 

 

برای انجام دادن تست امروز محدودیت زمانی داریم و شما بایستی برای پاسخ دادن ده ثانیه وقت بیشتر نداری . بنابراین اگر به حل معماها علاقه دارید و بازی های فکری بخشی از برنامه روتین زندگی روزانه شماست پیشنهاد می کنیم که این چالش تصویری را از دست ندهید!

 

این آزمون رو هم ببین:آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

 

تصویر آزمون شناختن فرد مشکوک

آزمون شناختن فرد مشکوک

در آزمون شناختن فرد مشکوک یکی از این سه شخص قصد سفر ندارد بلکه وی سعی دارد در پوشش سفر به دنبال کار اصلی خود برود ،شما باید تعیین کنید اون شخص کدومشونه؟و جلوی کار خبیثانه وی را بگیرید.

برای جواب دادن به این آزمون باید بسیار نکته سنج باشین،تا بتوانید جواب بدهید،اگر نتوانستید پاسخی بدهید ما جواب این چالش رو به زودی خواهیم گذاشت.

این تست هم جالبه: آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

بنظرتون جواب این آزمون چیه: آزمون شناختن بچه خون آشام؛به نظرت کدوم یکیشون بچه انسان نیست؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این تست هم جالبه : معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

.

.

اینم ببین:آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

جواب آزمون شناختن فرد مشکوک

 

جواب آزمون شناختن فرد مشکوک

شاید جواب خیلی از شما مرد موجود در تصویر باشد که بخاطر داشتن کفش های رنگ متفاوت به این نتیجه رسیدید ولی در واقع زن سمت راستی  فرد مشکوک می باشد و دلایل آن هم وجود دیگ در چمدان مسافرتی است که هیچ کس دیگ رو در مسافرت داخل چمدان نمیگذارد،همچنین وجود عروسک خرسی که نشان می دهد وی یک کودک ربا است و سعی دارد با دادن عروسک کودک معصومی را فریب دهد،همچنین وجود شیشه ای که احتمالا شربتی خواب آور است،همه اینها دلیل بر مشکوک بودن این زن می باشد.

امیدوارم که از آزمون شناختن فرد مشکوک نهایت لذت رو برده باشید. مجله اینترنتی اهل فان با جدیدترین چالش های تصویری و سرگرمی هر روز در خدمت شماست.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در اهل فان برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید مطالب سایت ما را دنبال کنید و هر روز به تست های ما سر بزنید.

این تست شخصیت هم جالبه: تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

 اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

آزمون شناختن مرد خیانتکار؛اگه چشمای تیزبینی داری بگو چرا این مرد خیانتکاره؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا