فرهنگ و هنر

دختر محمود نقاش سریال پایتخت بیرون سریال اصلا یکی دیگه است+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی عارفه معماریان: عارفه معماریان زاده شاهرود سمنان، بازیگر است. وی دانش آموخته بازیگری است که از سال1380 وارد عرصه بازیگری از تئاتر شده است و سالها در استان خراسان بروی صحنه نمایش رفت. عارفه معماریان با بازی در فیلم سینمایی دو روز تا ماندن به کارگردانی عمار خطی برای بار اول در برابر دوربین قرار گرفت.

این بازیگر از سال 96 تصمیم به مهاجرت به تهران گرفت تا فعالیت خود را در پایتخت پیگیری کند، پس از چند تجربه تئاتر در نهایت سال 1397 برای بازي در نمایش خانگی مانکن انتخاب شد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

بیوگرافی عارفه معماریان

عارفه معماریان در تاریخ ۱۳ تیر در سال ۱۳۷۰ در شاهرود استان سمنان متولد شده است. شغل پدر عارفه کارمند است ، همچنین او دارای دو خواهر به نامهای عادله و آزاده می باشد. وی از درشته بازیگری فارغ التحصیل شده است که کار بازیگری را از سال ۱۳۸۰ در عرصه تئاتر شروع کرده است و سالها در استان خراسان بروی صحنه نمایش رفت.

بیوگرافی عارفه معماریان

شروع بازیگری

او بازیگری حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و تا سال ۹۷ در نمایش هایی مانند دیکتاتور عاشق، روزی روزگاری بانو تروتز و فیلم کوتاه یازده بازی کرده است.

عارفه معماریان و سریال مانکن

خانم معماریان در سال ۹۷ در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور پیدا کرد او در جوار بازیگرانی همجون محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، مریلا زارعی، الهام پاوه نژاد و امیرحسین آرمان به بازیگری پرداخت.

عارفه معماریان در سریال مانکن در نقش بهاره صوفیان که خواهر کاوه با بازی امیرحسین آرمان ایفای نقش می کرد.

فرخنده با بازی الهام پاوه نژاد و سلمان صوفیان با بازی حسین پاکدل در نقش پدر و مادر بهاره صوفیان در این سریال حضور دارند.

عارفه+معماریان

حضور در سریال پایتخت ۶

عارفه معماریان سال ۹۸ برای بازی در سریال پایتخت ۶ دعوت شد و در نقش دختر محمود نقاش به اسم طاهره به بازیگری پرداخت.

نقی معمولی با بازی محسن تنابنده قبل از ازدواج با هما قصد داشته با دختر محمود نقاش ازدواج کند.

اما نقی با هما ازدواج کرده و طاهره نیز یکبار ازدواج کرده است و از همسرش جدا شده است.

در مراسم جشن نفس به مناسبت تقدیر از خانواده معمولی بخاطر اهدای عضو بابا پنجعلی، طاهره حضور پیدا کرده است و ارسطو وی را می بیند و …

ازدواج عارفه معماریان

خانم معماریان تاکنون ازدواج نکرده است و هیچ همسری نداشته و مجرد می باشد.

عکس های عارفه معماریان بیرون سریال پایتخت

عارفه-معماریان-8

عارفه-معماریان-7

عارفه-معماریان-6

فعالیت های هنری عارفه معماریان

یکی از نکات جالب در بیوگرافی عارفه معماریان این است که ایشان در سینما و تلویزیون به نسبت کمکار بوده است و فعالیت های او بسیار محدود است، بیشتر فعالیت های هنری او به تئاتر معطوف گشته است و در زمینه تئاتر فعالیت های خوبی دارد، در ادامه می توانید لیست فعالیت های هنری او را مشاهده کنید:

فیلم سینمایی

فیلم دو روز به ماندن به کارگردانی عمار خطی

نمایش خانگی

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده

سریال تلویزیونی

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم

عارفه-معماریان-5

تئاتر

رادیکال ۲، دیکتاتور عاشق، اطلسی های لگدمال شده، عطر تقلبی، پایان بدون نقطه، به اتفاق بانو، قوی تر، کاش خوابت را ندیده بودم

فیلم کوتاه

یازده به کارگردانی میثم یوسفی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا