سرگرمیتست بینایی

تست بینایی سوارکار؛در تصویر چند سوارکار وجود دارد؟

تست بینایی سوارکار؛در منظره ای احاطه شده توسط برف و درختان، اطمینان از اینکه روباه در مرکز تصویر تنها نیست، می تواند باعث سردرگمی مردم شود.پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

بسیاری از تصاویر و آثار هنری جزئیاتی را پنهان می‌کنند که مردم دهه‌ها طول می‌کشد تا آن‌ها را بیابند، نمونه‌ای از آن این واقعیت است که حتی امروزه متخصصان راجع به آثار لئوناردو داوینچی و پابلو پیکاسو، هنوز توضیحات متفاوتی برای این کلاسیک‌های بزرگ فرهنگ جهانی پیدا می‌کنند.

 

حتما ببین: آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

 

تست بینایی سوارکار

تست بینایی سوارکار

یک ضربه قلم موی قوی‌تر، یک عنصر استتار شده در یک صحنه پیچیده، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که ما را به جست‌وجو – و یافتن – «سورپرایز» در برخی نقاشی‌ها و ساخت‌های هنری سوق دهد.

هنری که ما در این آزمون آوردیم «برخورد با طبیعت» نام دارد و نشان می‌دهد که از استتار به عنوان منبع استفاده می‌کند. ما از شما می خواهیم در کوتاه ترین زمان ممکن بگویید چند سوارکار در این تصویر وجود دارد و به خوبی به خاطر داشته باشید که هنرمند توانایی استفاده از “هنر استتار” را دارد.

اینم اگه میتونی حل کن:آزمون تست پرنده پنهان؛بچه ها به دنبال یک حیوان هستند، آیا می توانید آن را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

برای حل این تست، فقط تصویری را که در بالای سایت در دسترس قرار داده ایم، تصویری که مقاله ما را باز کرده است، تجزیه و تحلیل کنید. خوب به آن منظره پوشیده از برف آمریکا نگاه کنید و سعی کنید سواران استتار شده را پیدا کنید. در واقع، تصویر سفید با قطعات کوچک قهوه‌ای، دید کسانی را که قصد ورود به بازی را دارند اشتباه می‌گیرد، بنابراین تمام توجهات کم است.

آیا توانستید تست بینایی دو سوارکار را انجام دهید و سواران پنهان شده را بیابید؟چون ما می خواهیم این سوارکاران پنهان را به شما نشان دهیم،پس با ما همراه باشید.

جواب تست بینایی  سوارکار

.

.

.

.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

 

تست بینایی دو سوارکار

اگر پاسخ شما در تست بینایی سوارکار ،دو سوارکار بود، به شما تبریک می گویم، شما هنرمندی که این اثر را کشیده است را میخکوب کرده اید. اگر نه، خودتان را به چالش بکشید، ما یک بخش کامل در سایت داریم که به همین موضوع اختصاص یافته است. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، ساده تر می شوند.

اینارم ببین

کدام یک از عروسک های روی درخت شخصیت شما را بهتر نشان می دهد؟

تست بینایی 18 تصویر پنهان؛تصاویر پنهان شده را پیدا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا