سرگرمیمعمای تصویری

آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگر باهوش هستید و طرفدار پر و پا قرص سری فیلم های زامبی و ژانرهای این شکلی هستید وقتش رسیده که بفهمید واقعا چقدر با دنیای زامبی ها آشنا هستید؟!زامبی ها همانند خون آشام ها دارای نشانه های خاصی هستند.

اگر در زندگی تان حداقل یکبار فیلم هایی با این ژانر تماشا کرده باشید می توانید بفهمید که چه فرق هایی میان زامبی و خون آشام وجود دارد. اگر هم چیزی درباره شان نمی دانید پس این تست های سرگرمی اینجا هستند تا اطلاعات عمومی شما را در این زمینه بالا ببرند.

 

این آزمونو میتونی برو حل کن:آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

این تست عالیه: آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

فیلم هایی مانند جنگ جهانی زد با بازی برد پیت و یا سریال خاطرات خون آشام، مشهورترین آثار در این زمینه هستند که اگر با این ژانر آشنا نیستید می‌توانید این ها را تماشا کنید و هیجان زده شوید.

 

آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟

آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

حالا با توجه به این توضیحات داده شده تونستین فرد زامبی در تصویر را پیدا کنید؟اگه نتونستی غصه نخور چون الان ما قراره جواب آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟ را برای شما دوستان بزاریم،پس با ما همراه باشید.

این تست جالبه : آزمون شناسایی دزد زن: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدهای بانک، یک زن است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

جواب آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟

این تست جالب رو هم ببین : آزمون پیدا کردن تکه های زامبی؛تکه های زامبی رو در ده ثانیه پیدا کن

این تست چالش بر انگیز مغزت رو میترکونه ببین : آزمون زن قاتل؛کدام زن قاتل است؟

همان طور که در در تصویر مشاهده میکنید،مادربزرگ اولی در جلوی آینه ایستاده و مشغول آرایش کردن خود می باشد ولی تعادل ندارد و به خوبی نتوانسته است این کار را انجام دهد و همان طور که میدانیم زامبی ها اینگونه هستن که نمیتونند تعادل خودشون رو حفظ کنند،علاوه بر این چشمهای مادربزرگی که به اینه نگاه میکند سفید است که بسیار شبیه شخصیت های زامبی در فیلم ها می باشد،برعکس مادر بزرگ دومی که مشغول خوردن کیک توت فرنگی خود است و اینکار را بدون قاشق انجام میدهد و چیز خاصی نیست و چشمانش نیز حالت طبیعی خود را دارد.

جواب کدام مادر بزرگ زامبی است؟

آیا توانستید آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟ را به راحتی جواب دهید؟

هوش فصایی و درک تصاویر چیست؟

توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

آیا همه از این هوش برخوردار هستند؟

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

 اینارم ببین:

آزمون شناخت زامبی؛اگه ادعا میکنی خیلی باهوشی بگو کدومشون زامبیه

آزمون اشتباهات در تصویر؛اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

 کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. استدلال من این بود که اونی که داره آرایش میکنه داره برا هالووین آماده میشه و سمت راستیه زامبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا