سرگرمیتست شخصیت

کدام یک از عروسک های روی درخت شخصیت شما را بهتر نشان می دهد؟

تست شخصیت شما؛در این تست با توجه به آدمک های داخل شکل که هر کدام با یک شماره مشخص شده اند،میتوان به شخصیت درونی شما پی برد.

تست شخصیت شما به دو مرحله تقسیم می‌شود: نحوه شناسایی خود و روشی که دوست دارید مردم شما را ببینند.

 

خیلی ساده است، تصویر را تحلیل کنید و عروسکی را که بیشتر با آن آشنا هستید و دوست دارید باشید انتخاب کنید. پس از انتخاب دو عروسک مورد نظر، توضیحات هر عدد را در زیر بررسی کنید و متوجه شوید که چه ویژگی های شخصیتی قوی و ضعیف آنها وجود دارد.

 

حتما ببین: آزمون کدام مادر بزرگ زامبی است؟اگه ادعا میکنی باهوشی بیا این تستو جواب بده

بعد از اینکه هر یک از عروسک ها را با دقت نگاه کردید، با آرامش یکی را که بیشتر با آن همذات پنداری می کنید و دوست دارید باشید انتخاب کنید. پس از آن، توضیح اعداد در نتیجه آزمون زیر را بررسی کنید.

تصویر تست شخصیت شما

تست شخصیت شما

اگه فک می کنی باهوشی اینم ببین: تست بینایی سوارکار؛در تصویر چند سوارکار وجود دارد؟

این آزمون به دو مرحله تقسیم می‌شود: بنابراین، عروسکی را که بیشتر با آن آشنا هستید و عروسکی که دوست دارید باشید را انتخاب کنید. این روش برای تجزیه و تحلیل شخصیت افراد در ابتدا توسط روانشناس انگلیسی پیپ ویلسون برای تجزیه و تحلیل خلق و خوی کودکان در مدرسه ایجاد شد. این باعث شد که او بفهمد که آیا کودکان با مؤسسات مدرسه سازگار می شوند یا خیر، اما بعداً متخصصان دیگر نیز شروع به کار کردن با افراد بزرگسال کردند.

این رو هم ببین:آزمون دروغ گو کیه؟! اگه شصتت زود خبردار میشه بگو!

نتیجه تست شخصیت شما در پایین صفحه:

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

نتایج تست شخصیت شما

تست شخصیت شما؛اعداد 1، 3، 6 و 7 – نترس و شجاع

اگر یکی از انتخاب های شما یکی (یا بیشتر) از اعداد 1، 3، 6 و 7 بوده است، یکی از ویژگی های اصلی شما ممکن است شجاعت باشد. این روش بی‌نترسی رویارویی با موقعیت‌ها می‌تواند راز موفقیت باشد، به همین دلیل است که عروسک‌های موجود در تصویر با چالش‌های خاصی در درخت (یا اطراف آن) روبرو هستند، بدون اینکه لزوما از کمک کسی استفاده کنند.

اعداد 2، 11، 12، 18 و 19 – اجتماعی و خوشایند

اگر در تست شخصیت شما هر یک از انتخاب های شما یکی (یا بیشتر) از اعداد 2، 11، 12، 18 یا 19 بوده است، این نشان می دهد که اجتماعی بودن و همیشه در محاصره افراد می تواند یکی از ویژگی های اصلی شما یا یکی از بزرگترین خواسته های شما باشد.

شماره 4 – حرفه در وهله اول

در تست شخصیت شما انتخاب شما عدد 4 باشد میل شما این است که حرفه خود را در اولویت قرار دهید، یا این راهی است که مردم شما را می بینند. دستیابی به نتایج خوب و همیشه در رتبه اول بودن از ویژگی های اصلی کسانی است که این عدد را انتخاب می کنند.

شماره 5 – لحظه آسیب پذیری

ممکن است با زمان آسیب پذیری، ضعف یا حتی خستگی عاطفی یا فیزیکی روبرو باشید. اگر این روشی است که خودتان را معرفی می کنید یا دوست دارید مردم شما را ببینند، شاید وقت آن رسیده است که دست از کار بکشید و با ملایمت بیشتری با تعهدات روبرو شوید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشد.

شماره 9 – اول شادی

صرف نظر از مشکلاتی که در زندگی با آن مواجه می شوید، خوشحالی و شادی در برخوردها در نهایت به آن شکلی می شود که مردم شما را می بینند، اینکه چگونه زندگی می کنید. یا حتی طوری که دوست دارید مردم شما را ببینند.

اعداد 13 و 21 – کاهش تعامل اجتماعی

بنا به دلایلی، چه به دلایل شخصی یا حتی عاطفی، ممکن است در معاشرت با مشکل مواجه شوید. به یاد داشته باشید که ما برای زندگی در جامعه به دنیا آمده ایم و همیشه مهم است که اطراف خود را با افرادی احاطه کنیم که ما را دوست دارند، کمک خواستن را نمی توان نشانه ضعف تلقی کرد.

شماره 8 – انزوا

برخی افراد در نهایت منزوی تر می شوند و دایره اجتماعی بسیار کوچکی دارند که همیشه نباید به عنوان یک نکته منفی تلقی شود. اگر این عدد را انتخاب کرده‌اید، میل به تنها بودن  در بسیاری از مواقع بیشتر می‌شود، یا این همان راهی است که دوست دارید مردم شما را در دنیا درک کنند.

اعداد 10 و 15 – لحظه رضایت

اگر یکی از این اعداد انتخاب شما بوده است، به این معنی است که در لحظه ای از زندگی هستید که به نظر می رسد همه چیز با هم هماهنگ است، جایی که به نظر می رسد همه چیز مسیر عالی را دنبال می کند. فکر نکنید که چیزهای خوب اتفاق نمی افتد، یا هر چیز منفی دیگری، از این لحظه لذت ببرید. اگر دوست دارید مردم شما را اینگونه ببینند، شاید وقت آن رسیده است که از خود بپرسید چه چیزی این خواسته شما را ایجاد می کند.

شماره 14 – مشکلات عاطفی جدی

چه به دلایل کاری یا شخصی، این می تواند زمان مشکلات عاطفی شدید باشد. بهترین کار این است که به دنبال کمک کننده حرفه ای باشید یا همیشه یک حامی خوب خود را در نزدیکتان داشته باشید، با دوستان و خانواده ای که این فرآیندهایی را که شما طی کرده اید درک می کنند.

شماره 20 – نیازهای عمیق پوست

اگر یکی از اعداد شما 20 بود، این می تواند نشان دهنده یک منیت و عزت نفس متورم باشد که بیش از حد است. شما اغلب می خواهید که شریک زندگی یا افراد اطرافتان تمام وقت خود را صرف رسیدگی به نیازهای شما کنند، اما مهم است که به یاد داشته باشید که روابط دو طرفه هستند.

اعداد 16 و 17 – رابطه بیش از حد وابسته

ما می دانیم که داشتن یک نفر برای به اشتراک گذاشتن لحظات با او چقدر خوب است، اما در بسیاری از موارد باید مشاهده کنیم که آیا این رابطه برای رشد و تکامل هر یک مضر است یا خیر. در عین حال که ما افرادی هستیم که برای زندگی در جامعه به دنیا آمده‌ایم، به لحظات تنهایی و دنبال کردن رویاهایمان نیز نیاز داریم. به همبستگی هایی که در طول زندگی خود ایجاد کرده اید توجه کنید.

حال با توجه به این جوابها در تست شخصیت شما دوستان عزیز شما کدوم عروسک را انتخاب کردین؟خوشحال میشیم ما رو از نظرات خود بهره مند کنید.

ما می‌دانیم که تشخیص نقص‌هایمان می‌تواند یک تمرین پیچیده باشد و همه افراد این تکامل را به حدی نمی‌رسند که بتوانند آنچه را که به عنوان ویژگی‌های منفی تشخیص می‌دهیم اصلاح کنند. هر شخصیت کمی از فردیت هر یک را نشان می دهد، چیزی که افراد را متفاوت می کند، و این در نهایت تمام جادوی جامعه ما است.

پلتفرم‌ها و آزمایش‌هایی وجود دارند که به ما ابزاری را ارائه می‌دهند تا بتوانیم، به صورت حداقلی، این خود تحلیلی را انجام دهیم. همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که این گونه آزمایش ها جایگزین ارزیابی حرفه ای نمی شود، و تنها به عنوان یک تمرین حمایتی، راهی برای ملاقات با همدیگر و حتی تفریح ​​است که می تواند با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود.

اینارم ببین!

تست بینایی 18 تصویر پنهان؛تصاویر پنهان شده را پیدا کنید

تست بینایی غاز: چه حیوانی می تواند غازها را از دست روباه نجات دهد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا