سرگرمیمعمای تصویری

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛ مقدار هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛در آزمون پیدا کردن قاتل در خانه فردی در خانه به قتل رسیده است. در صحنه قتل افرادی که در تصویر می بینید حاضر هستند. یکی از افراد حاضر در صحنه قاتل است. شما باید بتوانید این فرد را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. در غیر این صورت او ممکن است صحنه قتل را به هم زده و شناسایی را مشکل سازد و از مجازات شدن فرار کند.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و با توجه به نشانه های موجود در آن قاتل را شناسایی کنید؟

 

همانطور که اشاره شد آزمون پیدا کردن قاتل  در خانه نیز دارای محدودیت زمانی می باشد، لذا سعی کنید رمز گشایی آزمون پیدا کردن قاتل را تنها در 10 ثانیه انجام دهید. ماموریت ما در سایت اینترنتی اهل فان این است که شما را در چالش های مختلف مشارکت دهیم تا بتوانید هم سرگرم شوید و هم توانائیهای خود را توسعه و بهبود ببخشید.

 

تصویر آزمون پیدا کردن قاتل در خانه

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه

قاتل در میان اعضای خانواده است و شاید از اینکه شناسایی آن برای پلیس سخت باشد، خوشحال است. اما قطعا کارآگاهان خبره به آسانی می توانند این معمای قتل را حل کنند. شما نیز اگر احساس می کنید هوش کارآگاهی عالی دارید، بهتر است آزمون پیدا کردن قاتل در خانه را از دست ندهید. مجله اینترنتی اهل فان تلاش دارد با ارائه جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری میزان دقت، تمرکز و هچنین توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشد.

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه مدتی است که در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرده و بارها و بارها همرسانی شده است. شما باید با کمک نشانه ها و جزئیات تصویر، فرد قاتل را در صحنه شناسایی کنید. اگر نگاه تیزبینی داشته باشید به آسانی خواهید توانست که آزمون پیدا کردن قاتل را رمزگشایی کرده و قاتل را شناسایی کنید.

آیا هنوز نتوانستید آزمون پیدا کردن قاتل در خانه را رمزگشایی کنید؟ آرام باشید، از تسلیم شدن احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروه منتخب نابغه هایی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم پاسخ را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این آزمون می تواند یک تمرین خوب برای بهبود مهارت های کارآگاهی و شناختی شما باشد. اما قبل از آن بهتر است با دقت بیشتر تصویر را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون پیدا کردن قاتل در خانه

بله درست است. کودکان نمی توانند قاتل باشند و تفنگ بر روی زمین نیز به نظر می رسد یک اسلحه اسباب بازی باشد. هیچ نشانه ای وجود ندارد که بچه ها توانسته باشند مرد را به قتل رسانده باشد. اما اگر به سوزن های موی زن و کفش های مرد دقت کنید، خون آلود است. به نظر می رسد زن  و مرد قاتل می باشند که با همکاری یکدیگر فرد مقتول را به قتل رسانده اند.

پاسخ آزمون پیدا کردن قاتل در خانه

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده جواب آزمون شناسایی قاتل در خانه رو بدهید؟

امیدوارم از آزمون پیدا کردن قاتل در خانه لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناخت فرد خارق العاده؛ کدوم یکی از افراد داخل کتابخونه خارق العاده می باشد!؟

آزمون شناخت کودک ربا؛آیا میتونی بچه دزد را در این تصویر پیدا کنی؟

آزمون اشتباهات در تصویر پارک؛آیا میتونی در 10 ثانیه اشتباهات موجود در تصویر را بگی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا