سرگرمیتست هوش

آزمون اشتباهات در تصویر پارک؛آیا میتونی در 10 ثانیه اشتباهات موجود در تصویر را بگی؟

آزمون اشتباهات در تصویر پارک؛در آزمون اشتباهات در تصویر پارک ما صحنه ای را میبینیم که عده ای در پارک مشغول گذراندن اوقات فراغت خود می باشند و هر کسی به کاری مشغول می باشد.همه چیز به ظاهر عادی به نظر می رسد ولی اشتباهاتی وجود دارد.

آیا میتوانی بگویی چه اشتباهاتی در این تصویر وجود دارد؟

 

امروز قرار است میزان دقت و توجه شما را مورد آزمایش قرار دهیم! پس تا می توانید حواستان را جمع کنید.آیا قادر هستید تا خطاهایی که در آزمون اشتباهات در تصویر پارک وجود دارد را شناسایی کنید؟

گاهی همه چیز همان طور که به نظر می رسد نیست. بینایی ما در بسیاری از موارد دچار خطا می شود. تست های بینایی و انواعی از معماهای تصویری می توانند در جهت بالا بردن ظرفیت های ذهنی و قدرت دید به ما کمک کنند.

 

تصویر آزمون اشتباهات در تصویر پارک

آزمون اشتباهات در تصویر پارک

آیا در حل معماها خبره هستید؟ آیا به حل بازی های فکری علاقه دارید؟ اگر فکر می کنید چشمانی به تیزی عقاب داریدآزمون اشتباهات در تصویر پارک را از دست ندهید!

برای حل آزمون اشتباهات در تصویر پارک فقط 10 ثانیه فرصت دارید. تمام توجه خود را در این لحظه متوجه تصویر کنید. شما علاوه بر یافتن پاسخ درست بایستی در زمان تعیین شده موفق به حل چالش شوید. البته اگر موفق نشدید نگران نباشید می توانید بیشتر زمان بگذارید و با حل بیشتر این نوع از تست ها به مرور زمان جزئی بین تر خواهید شد.

برای این که بتوانید خطاهای تصویر را پیدا کنید باید علاوه بر دقت اطلاعات عمومی هم داشته باشید. دقت و هوش کافی با عنوان هوش اجتماعی و محیطی در بسیاری از برهه های زندگی به کمک ما می شتابند و در لحظات سخت و تصمیم گیری ها راهگشای ما خواهند بود.

این تصویر نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر ازمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن پاسخ بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری و قدرت دید شما بستگی دارد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون اشتباهات در تصویر پارک

حالا نوبت به بخش مهیج آزمون رسیده و شما دوستان عزیز احتمالا می خواهید پاسخ های خود را با جواب نهایی مقایسه کنید،پس شما رو بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت.

همان طور که در جواب نهایی آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست می بینید، 3 اشتباه در تصویر وجود داشت. اولی گیتاری که در دست مرد قرار دارد اصلا سیم ندارد! دومین مورد زنی که مشغول صحبت با تلفن همراه خود است به جای گوشی موز در دستش دارد! و سومین خطا کودکی در پس زمینه مشغول بازی با یک راکون است که اگر در حوزه رفتار حیوانات اطلاعات داشته باشید حتما می دانید که راکون یکی از بامزه ولی باهوش‌ترین حیوانات است و با آدم ها رابطه چندان گرمی ندارد.

پاسخ آزمون اشتباهات در تصویر پارک

آیا توانستید به راحتی و در مدت زمان تعیین شده به اشتباهات موجود در تصویر آزمون اشتباهات در تصویر پارک پی ببرید؟

امیدوارم از آزمون اشتباهات در تصویر پارک لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

آزمون شناخت قاتل فراری؛ تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

آزمون شناخت زن باردار؛ کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟

آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا