سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه!می تونید در مدت زمان 10ثانیه تفاوتها را پیدا کنی؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه: تفاوت هایی که ممکن است بین این دو تصویر وجود داشته باشد، چیست؟ به باور سازندگان این پازل، افراد جزئی نگر و تیزبین می توانند در کمتر از 10 ثانیه، این پازل را حل کنند. شما نیز اگر ذهن هوشیار و دقیق داشته باشید، می توانید این پازل را در زمان مشخص شده حل نمائید.

البته به خاطر داشته باشید که اگر نتوانستید در زمان مشخص پازل را حل نمائید، نگران نباشید. این بازی یا آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه می تواند یک تمرین خوب برای رشد و توسعه مهارت های شناختی شما باشد. با بخش تست بینایی اهل فان همراه باشید.

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

شاید خوشتان بیاید: تست شخصیت شناسی تصاویر بخش 1: چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه

شما هر روز در فضای مجازی با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو هستید. این بازی های فکری شکل هیجان انگیزی از یک نوع پازل معمایی است است که برای حل آن نیاز به دقت، تمرکز، قدرت دید و حتی تفکر دارید. در آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه شما با یک چالش تصویری جذاب روبرو هستید.

در این چالش شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه تفاوت های موجود میان گربه سمت چپ و سمت راست را تشخیص دهید.پس اگر آماده هستید، تمرکز کرده و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم نگاه کنید. یادتان باشد که زمان شما محدود است. برای انجام آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه شما به تمام قدرت بینایی و تمرکز خود نیازمند هستید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ تصویر مربوط به آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه هستید، ما یک نکته برای شما داریم. این نکته مشاهده دقیق در خطوط مربوط به تصویر گربه است.

.

.

.

.

.

آیا توانستید تمام تفاوت ها را شناسایی کنید. اگر هنوز نتوانستید تفاوتی را تشخیص دهید، بهتر است به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید. در صورتی که تمایلی به امتحان مجدد ندارید می توانید به تصویر ذیل نگاه کنید. ما تفاوت ها را علامتگذاری کرده ایم.

.

.

.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر گربه-پاسخ

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا