سرگرمیمعمای تصویری

در یک نگاه مادر نی نی کوچولو را در حمام شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد: در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری اهل فان یکی دیگر از آزمون ها و تست های جالب تصویری را با شما به اشتراک می گذاریم. در آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد شما باید شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر که در حال استحمام هستند مادر نوزادی است که بر روی زمین نشسته است!؟ آیا جرأ ت دارید که آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد را مورد بررسی قرار دهید.

تیزبنی و جزئی نگری، نیازمند داشتن مهارت ها و توانائی های بالا است، لذا در صورتی که شما بتوانید این آزمون ها را در زمان مشخص شد حل کنبد، باید به نکته سنجی و هوش بالای شما آفرین گفت. پس تلاش کنید تا آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد را در 5 ثانیه رمزگشایی و حل کنید. چابکی ذهنی خود را آزمایش کنید و این معمای تصویری جالب را حل کنید. ما مطمئن هستیم که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد را حل کنند. با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: چه اشکالی در این تصویر می بینید؛ اگر در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد

این معمای تصویری جدید که با عنوان آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد در بخش تفریح و سرگرمی اهل فان منتشر شده است، یکی از جالب ترین هاست و به همین دلیل در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است. لازم به ذکر است که از هر 10 نفر تنها 2 نفر موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده 5 ثانیه، شده اند.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد، شما 3 زن را مشاهده می کنید که در یک حمام عمومی حضور داشته و مشغول استحمام هستند. سوالی که در آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد مطرح است این است که مادر نوزاد کدامیک از این 3 زن است!؟ شما برای رمزگشایی آزمون باید از تمام قدرت بینایی و دیکر توانایی خود استفاده کنید و زنی که نوزاد کوچک دارد را شناسایی کنید.

همان طور که اشاره شد، سعی کنید آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد را در مدت زمان 5 ثانیه حل کنید.

آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد-1

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: در 10 ثانیه اعداد متفاوت را بین اعداد 999 پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد

اگر در زمان 5 ثانیه اول نتوانستید پاسخ آزمون را پیدا کنید، باید گفت شما نیز جزو هشتاد درصد افرادی هستید که نتوانستند در تلاش اول، مادر نوزاد را شناسایی کنند. لذا به شما 5 ثانیه دیگر وقت داده می شود تا تصویر را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد: زن سمت راستی مادر نوزاد است. شما می بینید که پوشک بچه در محل دوش گرفتن او وجود دارد. احتمالا او لحظاتی قبل پوشک نوزاد خود را عوض کرده است.

این مطلب هم جالبه: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن ثروتمندتر است!؟

آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد-2

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا