سرگرمیتست بینایی

قدرت تمرکزتان را با پیدا کردن بادمجان متفاوت ارزیابی کنید!

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت: همه ما چالش های تصویری را بسیار دوست داریم، چرا که این چالش ها، توانایی های ذهنی و منطقی ما را آزمایش کرده و یک تمرین عالی برای کارکردن مغز است. این تصاویر همچنین برای سرگرمی و از بین بردن سنگینی کار یا فشار مطالعات، بسیار کمک کننده هستند. بنابراین در این یادداشت قصد داریم تمرکز و دقت و قدرت بینایی شما را به چالش بکشیم.

شما با انجام این آزمون ها خواهید فهمید که آیا قدرت دید و تمرکزتان چگونه است. با آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت با اهل فان همراه باشید. فراموش نکنید که این آزمون ها را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و آنها را نیز به این چالش دعوت کنید.

این مطلب هم جالبه: قدرت متولدین هر ماه چیست؟ متولد کدوم ماه هستی نتیجه خیلی جالبه!

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت

اگرچه انجام این آزمون آسان به نظر می رسد، اما گاهی می تواند بسیار سخت و مشکل باشد. به خصوص اگر مغز خود را به انجام بازی های فکر و هوش عادت نداده باشید. در آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت شما با یکآزمون روبرو هستید. در این آزمون یک تصویر موجود است که به نظر می رسد همه شکل های موجود در هر عکس شبیه یکدیگر است. اما یک تفاوت در هر عکس موجود است. شما باید بتوانید تفاوت موجود  را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.اگر آماده هستید به ترتیب آزمون و سپس پاسخ را ببینید!

این بادمجان های دلمه ای منتظرند که زودتر برای تهیه یک دلمه خوشمزه مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام عجله دارند. در نگاه اول همگی شبیه هم هستند، اما یکی متفاوت از دیگری است. آن یکی کدام است؟ با آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: بازی فکری: میتونی دانش آموز متقلب رو مثل یک معلم باهوش شناسایی کنی؟!

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت

امیدواریم شما در همان نگاه اول تصاویر متفاوت در هر کس را پیدا کرده باشید. اما اگر نتوانستید نگران نباشید. شما می توانید با انجام هر روزه تست و معما و نیز بازی های فکری مغز خود را به تمرکز و دقت بیشتر ,ادت دهید. انجام هر روزه بازی های فکری زمینه را برای رشد مهارت های شناختی فراهم می کند و در بلند مدت حتی از بیماری های مربوط به سلامت مغز نیز پیشگیری می نماید. اگر آماده هستید به جواب نگاه کنید!

.

.

.

.

.

.

.

در این تصویر علامتگذاری شده است.

این مطلب هم جالبه: یک کور، لال و کر جایی میرن، کر به قتل میرسه لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت-2

امیدوارم از آزمون قدرت بینایی با بادمجان متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا