سرگرمیمعمای تصویری

چه اشکالی در این تصویر می بینید؛ اگر در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان: همانطور که می دانید بازی های فکری، پازل ها و تست ها از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانائیهای شناختی خود را محک بزنیم. بنابراین بازی فکری امروز که تحت عنوان آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان در مجله خبری اهل فان ارائه شده است، یک تمرین ذهنی خوب برای مغز شما است. لذا باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این پازل تصویری را حل کنید. ایراد پیتزا خوردن کودکان چیست!؟

همانطور که می دانیم هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند ما را مشغول و سرگرم کند. همچنین این پازل های تصویری در عین جذاب بودن می تواند به خوبی توانایی ها و مهارت های شناختی ما را به چالش بکشد. پازل ها و معماهای تصویری همانند آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم ذهن شما را درگیر خود می کند. پس با مجله خبری اهل فان و آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان همراه شوید.

این مطلب هم جالبه: آزمون تمرکز: در 10 ثانیه اعداد متفاوت را بین اعداد 999 پیدا کنید!

آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان

حل و یافتن تفاوت در این دو تصویر شاید آسان به نظر برسد، اما پس از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه می شوید که حل کردن آن چندان راحت نیست، اما وقتی که به هدف خود می رسیم احساس برتری خواهیم کرد، برتری در انجام آزمون ها و تست های مختلف. پازل یا چالش جدیدی که درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد، به مانند اکثریت قریب به اتفاق آزمون های تصویری در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در تصویر آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان ماموریت شما مشخص است: شناسایی اشکال تصویر کودکان در حال پیتزا خوردن!

توانایی های شناختی و سطح دقت خود را با پیدا کردن اشکال آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان امتحان کنید. فقط باید یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان

آیا شما هنوز به دنبال پیدا کردن هستید؟ شاید پاسخ آنقدر آسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. تفاوتی وجود ندارد. اما شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان: اشکال در تصویر زیر علامتگذاری شده است. به تعداد کودکان و قطعات پیتزا که از جعبه برداشته شده است توجه کنید. 4 کودک که هر کدام یک  قطعه پیتزا گرفته اند، در تصویر مشاهده می شود. اما در جعبه، جای خالی سه قطعه پیتزا دیده می شود.

این مطلب هم جالبه: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن ثروتمندتر است!؟

آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان-2

 

امیدوارم از آزمون تصویری پیتزا خوردن کودکان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا