سرگرمیتست شخصیت

کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند؟شخصیت شناسی با زبان بدن

کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند.آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن: شخصیت شناسی از طریق زبان بدن را امتحان کنید. ببینید که هوش هیجانی شما چگونه عمل می کند. در تصویر زیر کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان می کند؟ وقتی دروغ می گوئیم، بدن سیگنال هایی را ارسال می کند که بعضاً خود متوجه آن نمی شویم. از کودکی به ما آموزش داده شده است که همواره حقیقت را بگوئیم، لذا طبیعی است وقتی سعی می کنیم دروغ بگوئیم دچار نگرانی می شویم.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

این ترس از گرفتار شدن ما را ناراحت می کند. شاید به همین علت است که به لحاظ حرکات بدنی، تغییراتی در ما ایجاد می شود. البته باید گفت که فقط یک متخصص با ضریب عاطفی بالا می تواند این سیگنال ها را شناسایی کرده و آنها را تفسیر کند. بر همین اساس آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن به یک علم تبدیل شده است.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

زبان بدن

کلید خواندن زبان بدن این است که ضمن گوش دادن به آنچه دیگران می گویند و توجه کردن به شرایط صحبتشان بتوانیم وضعیت عاطفی آنها را درک کنیم. این کار به ما کمک می کند تا حقیقت را از دروغ تمیز دهیم. اما زبان بدن پیچیده تر از این است که با دانستن چند نکته بتوان رفتار طرف مقابل را بررسی کرد. برای پی بردن به زبان بدن معمولاً باید چند حرکت و رفتار را همزمان با هم بررسی نمود تا به درستی زبان بدن را تشخیص داد.

آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن

در آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن، شما متوجه خواهید شد که کدام زن چیزی را از شما پنهان می کند. در زیر تصویری از چهار زن با چهار زبان بدن متفاوت را مشاهده می کنید. شما باید حدس بزنید که کدام یک از آنها سعی دارند چیزی را از شما پنهان کنند، به عبارت دیگر، با شما صادق نیستند. بهتر است تصویر شخصیت شناسی با زبان بدن را بررسی کنیم.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تصویر کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند

کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند

پاسخ آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن

آیا به نشانه های ظریف پنهان در وضعیت بدن آنها توجه کرده اید؟ اینها با فرآیند فکر درونی آنها و نحوه پردازش احساسات آنها ارتباط دارد. بنابراین، آن را امتحان کنید و دریابید که کدام زن فریبکار است. تنها یک راهنمایی کوتاه در این جا برایتان ارائه می دهیم. براساس این زاهنمایی، جواب صحیح شما ممکن است بیش از یک مورد باشد.

در زیر پاسخ و توضیحات مربوط به هر انتخاب در آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن را می توانید مطالعه کنید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

زن شماره 1

 

توضیح انتخاب زن شماره 1 در آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن: دست های این زن در حالت باز است. لذا این زبان بدن باز نشان می دهد که او هر چه می داند به شما می گوید. چیزی برای پنهان کردن ندارد. پس این زن نمی تواند کسی باشد که در صدد فریب دادن شماست.

زن شماره2

 

انتخاب زن شماره 2 در آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن: این زن گوش هایش را می کشد و این زبان بدن نشان می دهد که او عصبی است. او نمی داند باید چه کار کند. او قطعا چیزی را پنهان می کند.

زن شماره3

توضیح انتخاب زن شماره 3 در آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن: حرکت دست زن سوم نشان می دهد که او با دقت به شما توجه می کند. او به شما گوش می دهد. او سعی نمی کند چیزی را از شما پنهان کند.
زن شماره4

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

بنابراین بر اساس آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن ، زن شماره 2 و زن شماره 4 تلاش می کنند چیزی را از شما پنهان کنند.

خواندن زبان بدن فراتر از ادراک است. یک مطالعه نشان می دهد که زبان بدن شکل قدرتمندی از ارتباط غیرکلامی است. زبان بدن سرنخ های مهمی در مورد نیات، احساسات و انگیزه های دیگران ارائه می دهد. بر اساس این تحقیق، توانایی خواندن زبان بدن شامل شناخت اطلاعات مختلف تصویری و همچنین رمزگشایی معنایی آنهاست. آیا توانستید حدس بزنید چه کسی می خواهد چیزی را از شما پنهان کند؟ به کسانی که تشخیص درست دادند، تبریک می گوئیم!

شما می توانید آزمون شخصیت شناسی با زبان بدن را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست شخصیت مجله سرگرمی و هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

از نتایج تست شخصیت ویژگی اصلی خوشتان آمد؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از تست شخصیت ویژگی اصلی رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

تست شخصیت ویژگی اصلی شما: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟بگو اول چی دیدی!!

تست شخصیت تعادل روحی: آیا تعادل روحی داری؟ بگو اول چه دیدی تا بهت بگم!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا