سرگرمیتست هوش

هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی اثبات کنید!

معمای تصویری ریاضی : مجله هوش وسرگرمی اهل فان در ادامه انتشار بازی فکری، امروز با یک معمای تصویری ریاضی با شماست. در این معمای ریاضی که در کنار هوش باید از مهارت های شناختی و قدرت تخیل نیز استفاده کنید.

مطلب امروز تحت عنوان معمای تصویری ریاضی جالب می تواند به خوبی مغز شما را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. با حل این معما می توانید نبوغ و هوش بالای خود را اثبات کنید.

معمای تصویری ریاضی

همان طور که بارها در مجله هوش و سرگرمی اهل فان اشاره کرده ایم، معماها و پازل های تصویری می توانند لحظات عالی و سرگرم کننده را برای شما فراهم کنند. این بازی ها به گونه ای ساخته شده اند که کاربران علاقمند بتوانند زمان خود را صرف به چالش کشیدن مهارت های مشاهده، تجزیه و تحلیل خود کنند.

این پازل ها البته در کنار سرگرمی می توانند با به چالش کشیدن مغز، جزئی نگری، دقت و تمرکز را در شما افزایش دهند. در تصویر تعدادی جعبه رنگارنگ را مشاهده خواهید کرد. در بالا 2 قطعه وجود دارد، در صورت ادغام شدن 2 قطعه، نتیجه را پیدا کنید. به واقع شما با توجه به تصویر زیر باید معادله تصویری را حل کنید و بفهمید که نتیجه 2 جعبه کدامیک از جداول زیر خواهد شد؟ با کمک این معما مهارت مشاهده خود را بیازمایید.

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

تصویر معمای تصویری ریاضی

معمای-تصویری-ریاضی-1

.

.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ معمای تصویری ریاضی

آیا توانستید معمای تصویری ریاضی را حل کنید؟ پاسخ های خود را در بخش نظرات زیر بگذارید. اگر هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید می توانید بیشتر تصاویر را مورد مطالعه قرار دهید.

ما پاسخ معمای تصویری ریاضی  را در زیر برای شما مشخص کرده ایم. بله کاملا درست حدس زده اید. پاسخ گزینه b می باشد. شما می توانید این معما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

.

.

.

.

.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

.

معمای-تصویری-ریاضی-

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله سرگرمی و هوش اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این چالشها رو هم ببینید:

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

نکته میز چیه: اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

معمای علمی سرما و گرما؛ اگر این دو نفر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زودتر می میرد؟

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آزمون شناخت زن دروغگو: فقط خانم مارپل میتونه اینو حل کنه! با توجه به شواهد کدام زن داره دروغ میگه؟!

 معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا