سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زن دروغگو: فقط خانم مارپل میتونه اینو حل کنه! با توجه به شواهد کدام زن داره دروغ میگه؟!

آزمون شناخت زن دروغگو: مجله سرگرمی اهل فان با یک آزمون و معمای جالب دیگر با شما همراه است. باید بدانید که پاسخ به سوال این معمای تصویری بسیار اسان است. شما باید زنی را که دروغ می گوید را شناسایی کنید. ما مطمئن هستیم برای شما آسان خواهد بود. تنها کافی است که برای حل این آزمون یا معمای تصویری سعی کنید از تمام مهارت ها و توانائیهای فردی خود استفاده کنید. پس با آمادگی کامل، دقت، تمرکز و تیزبینی به تصویر آزمون شناخت زن دروغگو نگاه کنید و تلاش کنید در زمان تعیین شده 7 ثانیه ای آن را حل کنید.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

وب سایت سازنده آزمون شناخت زن دروغگو براساس نظرات اشتراک کنندگان معتقد است که تنها عده کمی توانسته اند آزمون را در این مدت کم، رمزگشایی کنند. تنها 16 درصد در زمان مشخص شده ثانیه ای توانستند آزمون شناخت زن دروغگو را حل کنند و خود را در لیست نابغه هایی قرار دارند که داری قدرت تمرکز و تیزبینی بالایی هستند. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناخت زن دروغگو همراه باشید.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

به تصویر آزمون شناخت زن دروغگو با دقت تمام نگاه کنید و سپس بگوئید که کدام زن دروغ می گوید؟ در تصویر دور زن را می بینید که در حال گفتگو هستند. زن سمت چپ که دارای مشکلات شناختی و ضعف حافظه است از زن خدمتکار پرسیده است که آیا آقای خانه از سرکار برگشته است!؟ اما خدمتکار با پاسخ خود کاملا زن را عصبانی کرده است! حال کدامیک درست می گویند!؟ شما باید عمیق تر نگاه کنید زیرا این معمای تصویری شبیه پازل های دیگر نیست.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

پس با دقت به تصویر آزمون شناخت زن دروغگو نگاه کنید. یادتان باشد که فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

تصویر آزمون شناخت زن دروغگو

آزمون شناخت زن دروغگو

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

.

.

.

.

زمان به اتمام رسید. 7 ثانیه زمان کوتاهی یود. آیا شما به پاسخ آزمون شناخت زن دروغگو دست پیدا کردید؟ اگر اینطور نیست و پاسخ شما منفی است، ما در پایان مطلب به شما کمک می کنیم. اما بهتر است قبل از آن 5 ثانیه دیگر، جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن دروغگو

کاملاً مشخص است که زن پیشخدمت دروغ می گوید. او تلاش می کند با زن روبروی خود شوخی کند. شاید هم قصد دارد او را اذیت کند. اگر به تصویر خوب دقت کنید بر روی مبل یک دست کت مردانه و یک جفت کفش مردانه را در تصویر می بینید. همچنین حلقه ازدواج در دستان زن وجود دارد و این نشان می دهد که او همسر دارد.

پاسخ آزمون شناخت زن دروغگو

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت زن دروغگو رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تو این اوضاع بی شوهری زن متقلب رو شناسایی کن و مرد رو نجات بده!

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا