سرگرمیمعمای تصویری

معمای شناسایی زندانی فراری؛باهوشا بگن چه کسی از زندان فرار کرده است؟

معمای شناسایی زندانی فراری؛ در تصویر معمای شناسایی زندانی فراری شما با یک مراسم ازدواج مواجه هستید. همه چیز عادی به نظر می رسید. اما به یکباره پلیس وارد کلیسا شده و اعلان کرده که یک زندانی فراری در کلیسا حضور دارد. زندانی فرای تغییر قیافه داده و پلیس از روی قیافه نمی تواند این فرد را شناسایی کند. شما باید در پیدا کردن زندانی به پلیس کمک کنید.

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن این زندانی فراری را تشخیص دهید؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در شناسایی این زندانی کمک کند. ایا شما می توانید در کمتر از 8 ثانیه زندانی فراری را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر معمای شناسایی زندانی فراری نگاه کنید.فقط یادتان باشد زمان شما محدود است.

اینم ببین: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تصویر معمای شناسایی زندانی فراری

معمای شناسایی زندانی فراری

اینم ببین: آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

در معمای شناسایی زندانی فراری تمام حواس شما به چالش کشیده می شود.شما باید بتوانید این معمای تصویری را تنها در 8 ثانیه حل کنید. زمانی کمی که برای حل این معما در نظر گرفته شده است، به خاطر بالا بردن سطح دشواری این آزمون است. از طرف دیگر اختصاص زمان کم به آزمون ها باعث می شود که ناخودآگاه مغز و ذهن تمام توان خود را به کار برده و بهتر عمل کنند.

یکی از پیچیده ترین معماهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. برای پاسخگویی به این سوال تصویری باید از تمام توانائیهای شناختی خود علی الخصوص دقت و تیزبینی خود استفاده کنید. در واقع هدف از انتشار این معماهای تصویری، درگیر کردن ذهن و تمرکز شماست. شما با کمک این سوالات تصویری به خوبی می توانید ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید.

امیدواریم شما توانسته باشید که زندانی فراری را شناسایی کرده باشید. اگر هنوز به دنبال زندانی فراری هستید و نیازمند زمان بیشتر برای بررسی، اشکالی ندارد. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.ما جواب را در پایین صفحه برای شما خواهیم گذاشت.

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

پاسخ معمای شناسایی زندانی فراری

احتمالا خیلی ها عروس را به عنوان زندانی فراری تشخیص داده اند و دلیلشان هم خالکوبی دستبند بر روی بازوهای وی است ولی داشتن خالکوبی دلیل کافی نمی باشد،کافی بود به لباس های افراد تصویر دقت می کردید. فردی که از زندان فرار کرده، مردی است که لباس کشیش بر تن دارد، زیرا فردی که ادعا می کند کشیش است لباس و شلواری به رنگ زندانیان (نارنجی) در زیر لباس کشیشی خود پوشیده است.

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

پاسخ معمای شناسایی زندانی فراری

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به معمای شناسایی زندانی فراری جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای شناسایی زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

 تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

 آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

 تست شخصیت ماهی گیر: در نگاه اول چی دیدی تا بگم چه خصوصیات و اخلاقیاتی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا