سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

آزمون شناسایی قاتل؛ در تصویر آزمون شناسایی قاتل ما دو تصویر متفاوت را داریم و شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها قاتل را شناسایی کنید. پلیس این عکس را به کارآموزان پلیس ارائه داد و گفت که یک قاتل در تصویر حضور دارد. کارآموزان باید مشخص می کردند که چه کسی می تواند قاتل باشد؟

آیا شما هم میتوانید تشخیص دهید قاتل چه کسی می باشد؟

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این معمای تصویری شما دارای محدودیت زمانی هستید و فقط 8 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل را مرور می کنیم.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

تصویر آزمون شناسایی قاتل

آزمون شناسایی قاتل

یادتان نرود که ببینید: تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی قاتل، بسیار ساده به نظر می رسد ولی در واقع این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر روی 8 ثانیه تنظیم کنید.

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمیتواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

اینم جالبه: آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: تست شخصیت شناسی درب؛بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل

کاملا مشخص است که اسلحه در دست مرد سمت چپی، یک اسباب بازی است و برای پاشیدن رنگ و … استفاده می شود. اما فرد دوم در دستان خود یک بیل دارد. او خاک آلود به نظر می رسد. این فرد می تواند یک قاتل باشد. هیچ فردی با کت و شلوار کار ساختمانی یا فعالیتی که با خاک و … سر و کار داشته باشد، انجام نمی دهد. احتمالا یک موقعیت اضطرار سبب شده که او بدون آنکه کت و شلوار خود را در بیاورد، شروع به کار شده است. احتمالا این فرد تلاش کرده فردی را که کشته است، دفن نماید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =

دکمه بازگشت به بالا