سرگرمیتست بینایی

تست بینایی لیوان خالی رو پیدا کن ظرف 6 ثانیه!

تست بینایی لیوان خالی: شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص برای تقویت قدرت دید خود حتما از بخش تست بینایی دیدن کنید.

این بار انبوهی از لیوان ها اینجا هستند. در رنگ های مختلف و فانتزی و با نوشیدنی های متنوع. آیا می توانید لیوان خالی را بلافاصله بیابید؟

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

دقت کنید که برای حل تست بینایی لیوان خالی تنها 6 ثانیه فرصت دارید و اگر بیش تر طول بکشد یعنی قدرت دیدتان هنوز ضعیف است! پس به هیچ وجه تقلب نکنید و با چشمانتان صادق باشید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

تست بینایی لیوان خالی رو پیدا کن ظرف 6 ثانیه!

تست بینایی لیوان خالی

.

.

.

.

.

آیا 6 ثانیه شد؟ اگرچه همه لیوان ها پر به نظر می رسند اما یکی از آن ها خالیست و هیچ سرکاری در کار نیست! دقتتان را بالا ببرید

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی لیوان خالی

جواب تست بینایی لیوان خالی

تست بینایی چیست؟

امروزه انواع مختلفی از توهمات نوری و تست های بینایی در فضای مجازی وجود دارد. برخی شما را وادار می کنند چیزهایی را ببینید که واقعا وجود ندارند و برخی دیگر بیشتر شبیه یک فعالیت مفید برای مغز شما هستند. در تست بینایی شما باید به دنبال یک شی پنهان یا حیوان یا جزئیاتی ریز در تصویر بگردید و برای پیدا کردن آن زمان محدودی دارید.

چنان چه موفق شوید این بدان معناست که تیزبین هستید و قدرت بینایی فوق العاده ای دارید. اما اگر از چنین موهبتی برخوردار نیستید باز هم نگران نباشید. تست های بینایی وب سایت اهل فان، قرار است از طریق چالش های متنوع و جدید و با سطوح مختلف(ساده تا پیشرفته) قدرت بینایی شما را به مرور انجام دهد.

همه ما در طول روز ساعت‌ها به موبایل و کامپیوتر خیره می‌شویم و بدون شک این عادت روی چشم‌ها و بینایی ما تاثیرات منفی می‌گذارد. در پایان روز دچار چشم درد، تاری دید و خشکی چشم می‌شویم و تمام این‌ها نشانه‌های مشکلاتی جدی در بینایی هستند.

مشکلات بینایی چیست؟

مشکلات بینایی انواع گوناگونی دارند و کور رنگی، نزدیک بینی و دور بینی و آستیگماتیسم رایج‌ترین آن‌ها هستند. خیلی‌ها بدون این که متوجه باشند این مشکلات را دارند، اما تصورشان این است که مثل دیگران می‌بینند. برای این که از مشکلات بینایی خود آگاه شوید این تست های ساده را انجام دهید.

بنابراین برای تقویت تخصصی قدرت دید و بهبود دوربینی چشم، حتما این چالش های روزانه برای چشم شما مفید هستند.

 

اینارم ببین :

 تست هوش مرد ثروتمند کیه؟ اگر خودتو آدم شناس قوی می دونی بگو!

 فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

پلیس بلافاصله مامان کودک را تشخیص داد. آیا شما می توانید؟

تست مادر بی مسئولیت: کدوم مادر از همه بی مسئولیت تره؟

تست شخصیت گیشا: بفهمید از نظر دیگران آدم جالبی هستید یا نه؟!

تست هوش عجیب: کدوم فرد عجیب و غریبه؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا