سرگرمیتست هوش

تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

تست هوش کدام مقاومت میکند: در این آزمون جدید بخش سرگرمی چشمک شرکت کنید و مهارت ها و دانش خود را به چالش بکشید. شما در معمای علمی سرما و گرما خواهید فهمید که امکان زنده ماندان انسان در شرایطی که در تصویر می بینید، چقدر است. شما برای پاسخگویی به این آزمون نیازمند آن هستید که دروس زیست شناسی خود را خوب به یاد داشته باشید. با معمای علمی سرما و گرما و مجله خبری چشمک همراه باشید.

در معمای علمی سرما و گرما باید سعی کنید که کدام یک از افراد تصویر، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. شما در این معما و آزمون می توانید اثبات کنید که تا چه اندازه می توانید دقت و تمرکز داشته باشید و به اسانی چالش ها و آزمون ها را پاسخ دهید.با مجله خبری اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

تست هوش کدام مقاومت میکند

به باور سازنده این آزمون، بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش پاسخ درست این ازمون را ارائه دهند. برای ارائه پاسخ مناسب، نیاز است که به صورت کامل به عکس و جزئیات تصویر دقت کنید. از میان 345 شرکت کننده این آزمون در یکی از مدارس متوسطه استرالیا، تنها 21 نفر توانستند در زمان 8 ثانیه ای پاسخ درست این معما را ارائه دهند. 82 نفر نیز در تلاش دوم توانستند پاسخ معمای علمی سرما و گرما را بدست آورند.

خب پس اگر آماده اید تصویر را با شما به اشتراک بگذاریم:

اینم قشنگه: تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

تصویر تست هوش کدام مقاومت میکند

تست هوش کدام مقاومت میکند

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

پاسخ این تست هوش فوق العاده جالب و خفن رو پیدا کردین؟ خیلیها نمیتوانند تست هوش کدام مقاومت میکند را به آسانی حل کنند و اگر هم حل کنند بیشتر از 10 ثانیه طول می کشد، ولی اگر هنوز پاسخ را نیافته اید یک 10 ثانیه دیگر هم به خودتان فرصت دهید!

.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

پاسخ تست هوش کدام مقاومت میکند

به باور بسیاری از پژوهشگران، هوای سرد باعث می شود که یک جوان در برف به لرزه درآید و ماهیچه های او برای گرم ماندن شل شوند. او زمان بیشتری زنده خواهد ماند. اما در نهایت سرمای هوا باعث کرختی و بی تحرکی او شده و در نهایت فرد فوت می کند. اما اگر در بیابان با درجه هوای بالای 45 درجه بدون پوشش لباس و آب باشید، امکان تلف شدن در زمان کمتر بیشتر از هوای سرد است.

جواب تست هوش کدام مقاومت میکند

این هم جالبه: آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید :

معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

تست ریاضی مخصوص تیزهوشان: جواب درست رو در 5 ثانیه پیدا کن!

 تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

 آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

 معمای شناسایی زندانی فراری؛باهوشا بگن چه کسی از زندان فرار کرده است؟

 تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

 با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا