سرگرمیتست هوش

تست هوش: کدامیک خواهر و برادر هستند؟

معمای هوش خواهر و برادر:  از میان این زوج ها در واقع کدام یک خواهر و برادر هستند؟ از هر 10 نفر فقط 3 نفر متوجه جزئیات می شوند.
این معما در فضای مجازی منتشر شده است. در تصویر سه زوج وجود دارد که تنها دو زوج از آن ها عاشق و معشوق هستند. اما یک زوج از میان آن ها خواهر و برادر هستند.

کدام یک از این “زوج ها” در واقع خواهر و برادر هستند؟ سعی کنید معمای هوش خواهر و برادر را حل کنید و ثابت کنید از توانایی ذهنی بالایی برخوردارید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

 

تصویر معمای هوش خواهر و برادر

معمای هوش خواهر و برادر

 پاسخ معمای هوش خواهر و برادر در پایین صفحه:

.

.

.

.

.

پاسخ معمای هوش خواهر و برادر

حتما ببینید: تست بینایی دستکش: آیا می توانید بین گل ها آن را ببینید؟!

پاسخ معمای هوش خواهر و برادر

پاسخ معمای هوش خواهر و برادر: زوج سمت چپ، چون شبیه هم هستند و رنگ موی یکسانی دارند. بنابراین به علت شباهت ظاهری این دو خواهر و برادر هستند. به دلیل تفاوت دیدگاه های مختلف در پاسخ به این نوع تست های هوش شما نیز می توانید دلایل خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خیلی جالب است: تست پیش بینی عشق: نیمه گمشده ات کی می آید؟!

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تست های هوش چیست؟

IQ که مخفف ضریب هوش است، توانایی استدلال افراد را اندازه می گیرد. به طور خلاصه، باید ارزیابی کند که چگونه یک فرد می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سوالات یا پیش بینی استفاده کند.

تست‌های IQ با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت شروع به ارزیابی این موضوع می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که مردم چقدر می توانند پازل ها را حل کنند و اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند، اما همچنین سرعت این اتفاق را نیز اندازه گیری می کند.

تست هوش بیش از یک قرن است که وجود دارد. اینها در اصل در فرانسه برای کمک به شناسایی دانش آموزانی که به کمک اضافی در مدرسه نیاز داشتند ایجاد شدند.

دولت ایالات متحده بعداً از نسخه های اصلاح شده این آزمایش ها در طول جنگ جهانی اول استفاده کرد. رهبران نیروهای مسلح می دانستند که اگر افراد فاقد صلاحیت وارد نبرد شوند، ممکن است خطرناک باشد. بنابراین آنها از این آزمون ها برای کمک به یافتن نامزدهای واجد شرایط استفاده کردند. ارتش حتی امروز هم به این کار ادامه می دهد.

لینک های مرتبط:

سوال هوش قناد خطرناک کیست؟ مراقب جان مهمانان باشید!

تست هوش شوهر واقعی زن را پیدا کنید: کدام همسر اوست؟

عجیب ترین سنت ها و جشن ها در سراسر جهان!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا