سرگرمیتست هوش

تست هوش شوهر واقعی زن را پیدا کنید: کدام همسر اوست؟

مجله سرگرمی اهل فان در این تست هوش شوهر میزان دقت شما را می سنجد.

در تصویر یک زن و دو مرد را می بینیم. مرد سمت راست موهایش را بسته و خالکوبی گربه روی بازویش زده و تیپ و استایل پانکی دارد. مرد سمت چپ استایل اسپرت نیمه کلاسیک دارد؛ تیشرت سفید و مدل موهای رسمی.

 

اینم ببین: معمای کیف پول: درصد کمی از مردم کیف پول مرد را پیدا کردند!

 

تست هوش شوهر:

با توجه به آن چه در تصویر مشاهده می کنید، کدامیک شوهر واقعی زن است؟

تست هوش شوهر

.

.

تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

.

آیا موفق شدید؟ اگر نه ناچارید برای دیدن نتیجه تست هوش شوهر با پایین اسکرول کنید

.

.

جواب تست هوش شوهر

شوهر او مرد سمت راست است. شاید با دیدن حلقه در دست مرد سمت چپ دچار خطا شوید اما در واقع عکسی که زن در جیب پیراهنش گذاشته، شبیه به مرد مو بلند است و از این رو آن ها زن و شوهر واقعی هستند.

جواب تست هوش شوهر

تست هوش چیست؟

IQ که مخفف ضریب هوش است، توانایی استدلال افراد را می سنجد. به طور خلاصه، باید ارزیابی کند که چگونه یک فرد می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سوالات یا پیش بینی استفاده کند. تست‌های IQ با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت شروع به ارزیابی این موضوع می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که مردم چقدر می توانند پازل ها را حل کنند و اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند، اما همچنین سرعت این اتفاق را نیز اندازه گیری می کند. در اینجا یک تست برای بررسی IQ شما وجود دارد.

تست هوش بیش از یک قرن است که وجود دارد. اینها در اصل در فرانسه برای کمک به شناسایی دانش آموزانی که به کمک اضافی در مدرسه نیاز داشتند ایجاد شدند.

دولت ایالات متحده بعداً از نسخه های اصلاح شده این آزمایش ها در طول جنگ جهانی اول استفاده کرد. آنها از این آزمون ها برای کمک به یافتن نامزدهای واجد شرایط استفاده کردند. ارتش حتی امروز هم به این کار ادامه می دهد.

یک روانشناس خاطرنشان می‌کند که تست‌های IQ اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. او روانشناس دانشگاه ایالتی ایلینوی است. برخی از تست های هوش برای ارزیابی کودکان در سنین خاص طراحی شده اند. برخی برای بزرگسالان هستند. و برخی برای افراد دارای معلولیت خاص طراحی شده اند.

تست های هوشی که در مجله اهل فان قرار داده می شوند تمامی رده های سنی را در بر می گیرند، مخصوصا بزرگسالان به دلیل آن که تمایل دارند معماها را ساده ببینند، بیش از کودکان در حل آن ها دچار خطا می شوند!

شما چطور؟ آیا از پس این تست به خوبی برآمدید؟

 

اینارم ببین:

آزمون شناسایی زن واقعی: قبل از اینکه دیر بشه، به مرد کمک کن همسر واقعیشو نجات بده!

آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا