سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت گیشا: بفهمید از نظر دیگران آدم جالبی هستید یا نه؟!

تست شخصیت گیشا: یکی از چهار زن درون تصویر را انتخاب کنید و نتایج مربوط به آن را بخوانید. آیا شما از نظر دیگران صمیمی و اجتماعی هستید یا جدی و سرد؟

مجله اهل فان با این تست شخصیت گیشا به شما خواهد گفت که از نظر دیگران آدم جالب و سرگرم کننده ای هستید یا خیر. پس صادقانه اولین عکسی که برای تان جالب است انتخاب کنید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

 

تست شخصیت گیشا: بفهمید از نظر دیگران آدم جالبی هستید یا نه؟!

تست شخصیت گیشا

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

.

.

.

.

.

.

.

نتایج تست شخصیت گیشا

دختر شماره 1: تودار و سخت گیر

شما به راحتی قلب و نیت خود را آشکار نمی کنید، اما در واقعیت، همه به راحتی می توانند تشخیص دهند که شما کاملاً فردی کاملاً قابل اعتماد هستید. به هر صورت شما از جمله کسانی هستید که به راحتی نمی توانید نه بگوئید.

تشخیص نقاط قوت شما برای دیگران بسیار دشوار است، مگر اینکه کسی خیلی به شما نزدیک باشد. شما اغلب خود را تغییر می دهید تا با دوست و دشمن هماهنگ شوید. شما از مزاحمت دیگران می ترسید، همیشه باید همه کارها را خودتان انجام دهید. نمی خواهید تحقیر شوید، لذا تلاش می کنید احترام به خود را جدی بگیرید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

دختر شماره 2: صمیمی ولی کم صبر

شما یک فرد رهبر، باهوش، مسئول و مورد احترام همه هستید. در مقابل غریبه ها و اولین برخورد با آنها احساس خجالت و کمی دوری می کنید، اما در واقع شما فردی با روابط بالای دوستی هستید. شما دوست ندارید دیگران جنبه ضعیف شما را ببینند. به این ترتیب شما فردی قابل احترام، مثبت اندیش و شجاع هستید.

شما یک فرد بسیار بالغ هستید، اما کنترل خلق و خوی شما تا امندازه ای برایتان دشوار است. به واقع شما اغلب صبر اندکی دارید و ممکن است زود از کوره در بروید. این به این معنا نیست که شما فرد خشنی هستید، فقط دوست ندارید که هیچ کس محدودیت های شما را درک و لمس کند. دوستی و نزدیک شدن به شما آسان نیست، شما هر چقدر هم به لحاظ ظاهری خود را صمیمانه و دوستانه نشان دهید، اما در نهایت قلب شما واقعاً کسی است که ذهن شما را هدایت می کند.

دختر شماره 3: همدل و فداکار

طبق نتایج تست شخصیت گیشا، شما فردی مهربان هستید که به اطرافیانتان اهمیت می دهید و آماده قربانی کردن خود برای دیگران هستید. شما مرموز به نظر می رسید، به برداشت اول اعتماد ندارید، این اغلب برای شما سخت است، اما واقعاً با دوستانتان خیلی خوب هستید.

شما به ندرت به حرف دل خود گوش می دهید، از تصمیم گیری متنفر هستید. دارای شخصیت قوی هستید و به این تزتیب بسیار قوی به نظر می رسید، اما در واقع حقیقت درونی شما بسیار ظریف و حساس است.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

دختر شماره 4: تایید کننده و سهل گیر

تست شخصیت گیشا: از نظر دیگران شما فردی هستید که همیشه سخن دیگران را تایید می کند، سخنان خوب آنان را در صحبت های خود به خوبی به اشتراک می گذاید. اما در عین حال فرد مستقلی هستید. شما اراده ای قوی و پرانرژی دارید، بشاش و شخصیتی بالغ و بسیار مسئولیت پذیر دارید.

گاهی در انجام امور کمی تنبل هستید، اما آنقدر باهوش هستید که خودتان را مدیریت و مشکلات را حل کنید. شما تا اندازه زیادی مرموز هستید و نمی خواهید دیگران درون احساسات شما را ببینند. از دوستان خود قدردانی می کنید. دوست دارید آنها را در کنار خود داشته باشید. اما قبل از اینکه از کسی جدا شوید، همیشه یک فاصله مشخص را حفظ می کنید.

 

 

لینک های مرتبط:

بخوانید: معمای باغ چیست؟ مشکل تصویر در کجاست؟

تست مادر بی مسئولیت: کدوم مادر از همه بی مسئولیت تره؟

پلیس بلافاصله مامان کودک را تشخیص داد. آیا شما می توانید؟

تست هوش عجیب: کدوم فرد عجیب و غریبه؟!

به نظرت کدومشون هنوز ازدواج نکرده؟ سریع بگو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا