سرگرمیمعمای تصویری

اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از این دختران دانشجو است!؟

آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد: شبکه های اجتماعی مملو از مطالب سرگرم کننده هستند. اما در این میان مطالبی همچون بازی های فکری که در قالب های مختلف ارائه می شوند بیشتر از هر چیزی سبب جلب توجه می شوند. این توجه از دو جهت قابل بررسی است. بازی های فکری وسوالات هوش تصویری و … بهترین گزنیه برای سپری کردن اوقات فراغت هستند. همچنین در کنار جنبه سرگرم کنندگی می توانند قدرت ذهن را افزایش دهند. با آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که توجه مستمر به بازی های فکری می تواند در بلندمدت علاوه بر اینکه مهارت های شناختی افراد را افزایش دهد، از سوی دیگر مانع از وقوع بیماری های مربوط به مغز در کهنسالی در افراد شود. پیشگیری از بیماریهایی نظیر فراموشی وغیره رابطه مستقیم با نوع تغذیه و نیز میزان فعالیت های مغزی دارد. آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد یک آزمون خاص است که می تواند برای لحظاتی ذهن و مغز شما را به چالش بکشید. مجله سرگرمی اهل فان هر روز جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد

معمای تصویری که در آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد شما باید به آن پاسخگو باشید، یک تمرین عالی ورزشی برای مغز شماست. این معما سلول های خاکستری مغز شما را به چالشی اساسی دعوت می کند. به باور سازنده این معمای تصویرز از هر 10 نفر تنها 4 نفر توانسته اند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای بر معما غلبه پیدا کنند.

شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر تمرکز و دقت شما در حد مناسبی باشد، به راحتی می توانید سوال تصویری موجود را حل کنید.

شما در آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد با تصویری جذابی روبرو هستید. اعلان نتایج امتحان یک درس اعلان شده است و برخی از دانشجویان نسبت به نمره خود اعتراض دارند. استاد تلاش دارد تا با تصحیح اوراق امتحانی در مقابل چشمان دانشجو، آنان را مجاب کند که در نمره دهی کوچکترین اشتباهی نکرده است.

تصویر را ببینید. سوالی که مطرح می شود در زمینه نمره و … نیست. یکی از داشجویان معترض، نامزد استاد است. همین مسئله کافی است که متوجه شویم استاد یک فرد کاملا دقیق است که حتی حاضر نیست نمره اضافی جتی به نامزد خود دهد. سوالی که مطرح می شود این است: کدامیک از دانشجویان نامزد استاد است. با تصویر با دقت نگاه کنید. شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

تصویر آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد

آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد

.

.

.

.

.

.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

پاسخ آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد

همانطور که اشاره شد برای یافتن پاسخ باید تمام زوایا و جزئیات تصویر را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید 3 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

.

.

.

.

.

برای یافتن پاسخ کافی است به دستان و دستبند پارچه ای سبز رنگ استاد دقت کنید. یکی از دختران نیز دقیقا شبیه همین دست بند برای بستن موهای خود استفاده است. لذا به نظر می رسد که دختر اول از سمت راست، نامزد استاد می باشد.

پاسخ آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی شناخت نامزد استاد رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا