سرگرمیمعمای تصویری

آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ در تصویر آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی شما صحنه ای از یک پارک را در یک روز آفتابی و بهاری مشاهده می کنید. چندین شخص در این تصویر حضور دارند. کودکانی مشغول بازی کودکانه خود هستند، اما یک کارآگاه خصوصی تلاش دارد یک دزد را که قصد دارد کودکی را برباید شناسایی کند. به نظر شما کدامیک از افراد ذیل می تواند یک کارآگاه باشد!؟

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدامفرد یک کارآگاه خصوصی است؟

این هم جالبه: سوال هوش ریاضی چالشی؛اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه،این سوال هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کن!

امروز در سوال آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی شما با یک تصویر معمایی جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این سوال معمایی موجود را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید.

تصویر آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی

این هم جالبه: آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی با دقت نگاه کنید و کارآگاه خصوصی را شناسایی کنید!؟

از مهمترین و پربازدیدترین مطالب موجود در هر وب سایت، سوالات هوش و دیگر بازی های فکری این وب سایت ها است. شاید دلیل این اقبال، جدا از جنبه سرگرمی آنها، فراهم نمودن زمینه برای ورزش مغز و ذهن می باشد. این سوالات می توانند ذهن هر کسی را به چالش بکشند. همین چالش سبب می شود که فعالیت های مغزی افزایش یابد.

تست ها و سوالات معمایی همیشه جذاب هستند. هر کسی دوست دارد که میزان دقت، هوش و تیزبینی خود را محک بزند. برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. محققان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

اگر هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید. اگر هم خسته شده اید می توانیم به شما یک راهنمایی کنیم. به دنبال اشخاصی که ممکن است کارآگاه نباشند، باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

باهوشا از دست ندین: سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

پاسخ آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی

بله کاملا درست حدس زدید، فردی که روزنامه را سوراخ کرده است، کاملا کار کودکانه ای انجام داده است. حتی احتمال دارد که این شخصی به لحاظ عقلی دچار مشکل باشد. زن سمت راستی نیز گویا مشغول تنظیم چیزی در گوش خود است. اشتباه نکنید. چیزی که در گوش او قرار دارد یک سمعک است. هیچگاه یک کارآگاه در جمع، تجهیزات امنیتی و شنود خود را امتحان نمی کند. اما زن سمت چپ کاملا یک فرد عادی به نظر می رسد که واقعا این گونه نیست. او یک کارآگاه خصوصی است.

حتما ببین: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

پاسخ آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

سن ذهنی شما چقدر است؟این تست رو انجام بدین تا بفهمید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا