سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛ در تصویر آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار، شما دو زن و یک دختر بچه را در تصویر می بینید. آلیس کوچولو به تازگی بهبودی خودش را از یک حادثه ترافیکی بدست آورده است. اما نمی تواند اطرافیان و نزدیکان خود را بشناسد. دو زن مدعی هستند که مادر وی می باشند. آلیس نمی داند که کدامیک از این دو زن مادر او هستند و باید تا زمان اعلان نتایج آزمایش دی ان ای صبر کند تا ببیند کدام زن حقیقت را می گوید.

آیا شما می توانید تشخیص دهید که مادر واقعی آلیس کدامیک از این دو زن است؟

این هم جالبه: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ شما دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه وقت دارید تا بتوانید مادر واقعی آلیس را شناسایی کنید،پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تصویر آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار

اینم ببین: با این تست شخصیت نیمه پنهان و غمگین خود را بشناسید!

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله اینترنتی اهل فان بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید.

شما میتوانید با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، تفکر خلاق را در خود پرورش دهید. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر که رابطه مستقیمی با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار را مورد توجه قرار دهید.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار

کافی است به گردنبندی که دختر کوچولو به گردن دارد نگاه کنید،چون شبیه این گردنبند هم بر گردن زن سمت راستی وجود دارد. همین نشانه کوچک می تواند اثبات کند که این زن مادر واقعی آن دختر است.

باهوشا از دست ندین: سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار

این هم جالبه: آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک؛ به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

دکمه بازگشت به بالا