سرگرمیتست هوش

سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

سوال هوش ریاضی: امروز برای اینکه مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهیم، سوال هوش ریاضی برایتان در نظر گرفته ایم. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند سوالات هوش که بیشتر در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند. این سوالات شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را مجبور به فعالیت کنند. این فعالیت ها می‌توانند دقت نظر، توجه و تمرکز شما را افزایش دهند و زمینه موفقیت شما را فراهم کنند. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

سوال هوش ریاضی

جمع و ضرب با موز، ساعت و شکل چند ضلعی.

پرش تالوالکار یک ریاضیدان آمریکایی است که به‌ویژه به خاطر بازی‌های فکری که مرتباً در Mind Your Decisions پست می‌کند، شناخته شده است. مسائل معمولا بر اساس تمرین های ساده ای است که می توان آنها را با عملیاتی که همه ما در سال های اول مدرسه یاد گرفتیم حل کرد: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. موردی که اکنون پیشنهاد می کنیم از این چهار عمل استفاده می کند و اعداد را جایگزین سه شکل ساده می کند: چندضلعی، موز و ساعت. اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر شکل و یافتن راه حل برای آخرین عملیات است.

آماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا سوال هوش ریاضی پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید. اما در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!

به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال چه عدد می تواند باشد؟

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

تصویر سوال هوش ریاضی

سوال هوش ریاضی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب دوستان به چه جوابی رسیدین؟آیا پاسخ صحیح رو پیدا کردین؟در هر صورت  جواب را در تصویر زیر ببینید:

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

پاسخ سوال هوش ریاضی

به تعداد موزها، ضلع ها و زمانی که هر ساعت نشان می دهد، باید دقت شود.

راه حل، 11×3+3+2 مساوی 38 می شود. مهم است که به یاد داشته باشید، همانطور که در مدرسه به ما گفتند، اولین کاری که باید انجام دهید همیشه اول ضرب مقدم است و به دنبال آن جمع. اگر شما جواب صحیح را بدست آورید،در نظرات به ما اطلاع دهید. باید به تعداد چند ضلعی در ابتدایی ها و بعد صورت سوال دقت کنید.

در حالت نرمال:

چند ضلعی: 45/3= 15

موز: 23-15= 8   8/2=4

ساعت: 10-4= 6   6/2=3

در صورت سوال ما یک مربع کم داریم. یک موز و ساعت هم زمان 2 را نشان می دهد.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

آلزیمر و فعالیت مغز و سوال هوش ریاضی

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برای رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.
شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

  1. کارهای جدید انجام دهید.
  2. به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.
  3. حافظه خود را آموزش دهید.
  4. کنجکاو باشید.
  5. مثبت فکر کنید.
  6. غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.
  7. خواب کافی داشته باشید.

امیدوارم از سوال هوش ریاضی چالشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون شناسایی تفنگ مخفی؛ چه کسی سعی میکند یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا