سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟

آزمون شناسایی نامزد واقعی: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

 

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون شناسایی نامزد واقعی که در مجله سرگرمی اهل فان به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 

آزمون شناسایی نامزد واقعی

مخاطبان مجله سرگرمی اهل فان در آزمون شناسایی نامزد واقعی، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون شناسایی نامزد واقعی شما باید با سه شخص روبرو هستید. تام مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. قبل از مراسم نامزدی اوکه قرار بود یکماه دیگر برگزار شود، او دچار ضربه مغزی شد. او چند روز قبل در حالی که از خیابان عبور می کرد با اتومبیلی تصادف کرد. تصادف و ضربه مغزی سبب شد که او همه چیز را فراموش کند. دو ماه پس از به هوش آمدن در بیمارستان، بر بالین خود با دو زن جوان مواجه شد که هر کدام خود را نامزد را او می دانستند. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟

با دقت به تصویر نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

تصویر آزمون شناسایی نامزد واقعی

آزمون شناسایی نامزد واقعی

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد واقعی

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد واقعی

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی نامزد واقعی تام شدند. آیا شما نامزد تام را شناسایی کردید؟ در بخش توضیحات گفته شد که تام قرار بود یکماه بعد مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما او دچار تصادف شد. زن سمت راست حلقه ای بر دست دارد، وقتی تام مراسم نامزدی خود را برگزار نکرده بود، چگونه آن زن حلقه بر دست دارد؟ لذا به نظر می رسد او دروغ می گوید. او فقط میخواهد حرف خود را اثبات کند و به همین خاطر عصبانی است.

اما زن سمت چپ در حالی که حرف های آن زن دروغگو را گوش می دهد، اشک شوق می ریزد. به خاطر به هوش آمدن تام.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد واقعی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی نامزد واقعی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری؛اگر در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا