سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

آزمون شناسایی دزد ناقلا: شما در این آزمون باید به دنبال شناسایی یک دزد ناقلا باشید.دزدی که اخیرا سرقتی انجام داده است و شما می توانید بر اساس نشانه ها بفهمید این دزد کیه؟یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله سرگرمی اهل فان با انتشار آزمون شناسایی دزد ناقلا از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

پس از انتشار آزمون شناسایی دزد ناقلا در فیس بوک، بلافاصله این تصویر 1200 مرتبه همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی دزد ناقلا همراه باشید.

حیوونا رو طوری جابه جا کن که اسیبی بهشون نرسه: تست هوش نوستالژی: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون شناسایی دزد ناقلا

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی آزمون شناسایی دزد ناقلا، به دلیل زمان محدود 3 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد، اما دلیل منطقی و تحلیل صحیح که ناشی از تفکر منطقی است، هدف اصلی آزمون شناسایی دزد ناقلا است. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر آزمون شناسایی دزد ناقلا شما تعدادی آدم رو می بینید. یک مادر و کودک، یک بچه تخس که در مکان عمومی اسپیکرش روشنه و داره آهنگ پخش می کنه و یه خانم باکلاس که گویا نسبت به صدای اسپیکر بچه تخس ناراحت هست. این همه ماجرا نیست. یکی از این افراد اخیراً سرقتی انجام داده است که در تصویر کاملاً مشخص است.به نظر شما کدومیکی سارق است؟

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

تصویر آزمون شناسایی دزد ناقلا

آزمون شناسایی دزد ناقلا

.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری؛اگر در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی دزد ناقلا

وقت 3 ثانیه ای شما به پایان رسید. اگر هنوز پاسخ را نمی دانید، ولی هنوز از جستجو خسته نشده اید، ما زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.  3 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد ناقلا

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی دزد ناقلا

پاسخ آزمون شناسایی دزد ناقلا را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی دزد ناقلا رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

آزمون شناخت مجرم فراری؛ آیا میتونی بگی کدوم فرد یک مجرم فراری می باشد؟

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 6 =

دکمه بازگشت به بالا