سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی؛قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی؛سوال بسیار ساده است. جای علامت سوال در عبارت 10+17=؟ چه عددی باید بگذاریم؟ معمای ریاضی امروز که تحت عنوان آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی در سایت اینترنتی اهل فان منتشر شده است، از جمله معماهای ریاضی است که تنها یک ذهن خلاق با هوش ریاضیات بالا می تواند آن را در 10 ثانیه رمزگشایی و حل کند.

آیا شما خودتان را یک ریاضی دان خبره میدانید؟پس زودتر مختو آزاد کن و جواب این آزمون رو بده.

به نظرت بیناییت چطوره : تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

 

ایا شما فکر می کنید که هوش ریاضی بالایی دارید؟ اگر این طور است بهتر است آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی را از دست ندهید. معادله موجود در آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی را می توانید با استدلال منطقی حل کنید. یادتان باشد که برای حل این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید.

هوشت در چه حده اینو ببین و حل کن تا بفهمی: آزمون هوش معلم مرده؛کدام معلم مرده است و دیگر زنده نمی باشد؟

 

تصویر آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی

بازی های فکری به خصوص سوالات و معماهای تصویری بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز هستند. چرا که شما برای حل آنها نیازمند تفکر و تمرکز دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری در شبکه‌های اجتماعی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی است.

پس اگر آماده هستید با دقت به آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی دقت کنید. پس اجازه دهید ابتدا نگاهی به این معما بیندازیم.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. اما بهتر است که قبل از دیدن پاسخ، یکبار دیگر معما یا آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی

این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

10+17=؟

10+17 square/3

27/3

9square=81,

بنابراین عدد گم شده 81 است. این سوالات هوش ریاضی می توانند دقت عمل شما را افزایش دهند.

پاسخ آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی

آیا توانستید به راحتی و در زمان تعیین شده به جواب آزمون دست یابید؟اگر جوابتان بله بود بگویید شما با چه راه حلی توانستین به این جواب دست یابید؟منتظر نظرات شما ریاضی دان های عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت تست هوش ریاضی

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟ این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل زن؛ اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی احتمال زنده ماندن: کدام یکی می تواند خود را نجات دهد؟

تست هوش جمع و تفریق: اگه نتونی جواب درست بدی باید ابتدایی رو از اول بخونی!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا