سرگرمیتست بینایی

تست بینایی یافتن قطب نما: دزد دریایی قطب نما خود را گم کرده، می توانید پیدایش کنید؟

تست بینایی یافتن قطب نما: مثل همیشه، چالشی فرا می رسد که علاوه بر آزمودن چابکی ذهن شما، باعث می شود هنگام یافتن مکان گمشده، که این بار قطب نمای دزدان دریایی است، اوقات خوشی را نیز سپری کنید.

در تصویر زیر خواهید دید که یک خدمه جمع شده اند تا بفهمند آیا کسی قطب نما را در جایی دیده است یا نه. همه در کشتی بسیار نگران به نظر می‌رسند زیرا اکنون هیچ جهتی ندارند ، بنابراین باید به آنها کمک کنید تا محل اختفای شی گم شده را پیدا کنند.

تصویر تست بینایی یافتن قطب نما

تصویر تست بینایی یافتن قطب نما

سعی کنید در یافتن پاسخ تقلب نکنید !

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز قطب نما را پیدا نکرده اید توصیه می کنم به عقب برگشته و یک 10 ثانیه دیگه به خودتان فرصت بدهید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن قطب نما

پاسخ تست بینایی یافتن قطب نما

خیلی از کاربران گفته اند که قطب نما در کمر پیرمرد کچل است، که اگر دقت کنید اون یک ساعت هست و عقربه دارد ولی همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم قطب نما پیش مرد تک چشم است که دارای حرف N است.

پاسخ تست بینایی یافتن قطب نما را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ تست بینایی یافتن قطب نما رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معما و تست بینایی چیست؟

تست ها یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان بازی فکری،سوال هوش تصوثیری، تست های بینایی یا تست شخصیت شناخته می شوند.

معما و تست ها به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند. انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند.

 

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی؛قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

معمای نجات از سقوط؛ زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور ممکنه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا