سرگرمیمعمای تصویری

معمای نجات از سقوط؛ زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور ممکنه!؟

معمای نجات از سقوط؛در تصویر معمای نجات از سقوط شما دختری را مشاهده می کنید که از یک ساختمان سی طبقه سقوط کرده است. اما آن طور که در تصویر مشخص است، زن پس از سقوط، مشکلی برایش ایجاد نشده است. چگونه او توانسته است از سقوط ارتفاع بلند نجات پیدا کند.

آیا میتوانید جواب این آزمون را بدهید و این معمای سخت را حل کنید؟

شخصیت خودتو میخای بشناسی اینو ببین: با تست شخصیت شناسی حیوان مورد علاقه شخصیت خود را بهتر بشناسید!!

 

اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کرده و چگونگی نجات زن را بررسی و تحلیل کنید. یادتان باشد برای رمزگشایی معمای نجات از سقوط تنها 10ثانیه فرصت دارید.

دزد کودک رو میتونی بگی کدومه: آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

 

تصویر معمای نجات از سقوط

معمای نجات از سقوط

تصاویر معمایی یا آنچه که بیشتر تحت پازل های تصویری از آن ها یاد می شود، هزاران کاربر اینترنت را به چالش کشیده است. برخی فکر می کردند که از هوش بالایی برخوردارند، اما در رمزگشایی یا حل این تصاویر با مشکلات فراوانی روبرو شده اند. در معمای نجات از سقوط، بار دیگر بینایی و دقت شما به چالش کشیده می شود. شما باید شناسایی کنید که زن تصویر معمای نجات از سقوط چگونه از سقوط جان سالم به در برده است. با معمای نجات از سقوط با سایت اینترنتی اهل فان همراه باشید.

این تصویر نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر ازمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن پاسخ بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ معمای نجات از سقوط

درست است. اگر به تصویر و جزئیات آن بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که سوپرمن آمریکایی در حال پرواز به سوی دختر است تا او را نجات دهد و در این کار هم موفق شده چون ما دختر را روز بعد صحیح و سالم میبینیم.

پاسخ معمای نجات از سقوط

امیدوارم از معمای  نجات از سقوط استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

تست هوش قرار عاشقانه: کدام یک از 3 جوان در تصویر، امشب قرار ملاقات عاشقانه دارد؟

آزمون شناسایی مراسم خواستگاری واقعی: کدام یکی، یک مراسم خاستگاری واقعیه!؟

آزمون شناسایی مرد تصویر؛ اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا