سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

آزمون شناسایی معلم خرابکار؛ در آزمون شناسایی معلم خرابکار یک سوال تصویری بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز برای شما ارائه شده است. در تصویر ما قسمتی از تابلوی عکس معلمان در مدرسه ای را می بینیم که عکس یکی از معلمان نقاشی شده و برای وی سبیلی کشیده شده است،مظنونین این حادثه سه معلم می باشند.آیا میتوانید این معلم خرابکار را شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

شما می توانید این سوال هوش را با دوستان و دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. به خصوص آنانی را که معتقدند یک کارآگاه تمام عیار هستند را به چالش بکشید.

یادتان نرود شما برای حل این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه  ای می باشید پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید،یادتان نرود پاسخ این گونه سوالات تصویری دقت در جزییات و تمرکز می باشد.

شاید خوشتان بیاید: تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

تصویر در آزمون شناسایی معلم خرابکار

آزمون شناسایی معلم خرابکار

آیا همیشه خود را فردی تیزبین و جزئی نگر می دانید؟ تا حالا توانسته اید که میزان هوش و تیزبینی خود را به صورت عملی بسنجید؟ اهل فان این زمینه را با ارائه جدیدترین معماهای تصویری را برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با تحلیل سوالات هوش، تمام مهارتهای شناختی خود را توسعه و بهبود ببخشید.

تجزیه و تحلیل سوالات هوش و پاسخ به آنها نیازمند یک ذهن خلاق است. ذهن خلاق می تواند به آسانی هر سوالی را در کوتاهترین زمان ممکن تحلیل و پاسخ مناسبی ارائه دهد. در واقع جزئی نگری، دقت نظر، تیزبینی و تمرکز نقش اصلی در انجام ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری را دارد.

این معمای هوش تصویری یکی از بهترین و شاید سخت ترین معماهای تصویری باشد که عده کمی توانستند جواب درست به آن بدهند،اگر شما جزو معدود افراد باهوش و تیزبینی باشید که این سوال معمایی را حل کرده، قطعا با خودتان خواهید گفت که سوالی به این آسانی پیدا نمی شود! اما باید گفت که شما توانسته اید مهارت های شناختی خود را توسعه دهید. لذا باید به شما تبریک گفت.

اما اگر هنوز بدنبال پاسخ آزمون شناسایی معلم خرابکار هستید، باز هم نگران نباشید. این تصویر و تصاویر مشابه می تواند تمرینی مفید برای افزایش فعالیت های مغزی شما و در نهایت افزایش مهارتهای شناختی شما باشد.پاسخ را در پایین صفحه برای شما مشخص کرده ایم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی معلم خرابکار

زنی که در وسط قرار دارد،در دستش یک خودکار دارد و با توجه به میزان پهنای خطوط نقاشی عینک و سبیل غیر ممکن است که وی این کار را کرده باشد. زن سمت راست تصویر نیز در جیب خود یک روان نویس دارد. لذا با توجه به همان استدلال اول، او نیز این کار را نکرده است. اما پیرمرد معلم در جیب خود یک ماژیک دارد. این مسئله با توجه به پهنا و سرپوش ماژیک که در جیب این پیرمرد دیده می شود، قابل اثبات است.

پاسخ آزمون شناسایی معلم خرابکار

آیا توانستید در یک نگاه و به راحتی بهآزمون شناسایی معلم خرابکار جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی معلم خرابکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت خانواده بی پول؛اگه باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه خانواده فقیر رو تشخیص بدی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا