سرگرمیتست هوش

هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

تست هوش خطوط متقاطع؛ در تصویر تست هوش خطوط متقاطع ما چند خط را می بینیم که به صورت متقاطع یکدیگر را قطع کرده اند و جلوی آنها عددی نوشته شده است،شما باید با توجه به این اعداد ،عدد آخری شکل خط متقاطع را پیدا کنید.

شما برای انجام دادن این تست هوش نیازمند این هستید که اول از همه معادله موجود را شناخته و بفهمید به چه دلیل این اعداد جلوی خطوط قرار گرفته اند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

شما برای حل کردن تست هوش خطوط متقاطع دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و سعی کنید هر چه زودتر فرمولی که در این تست هوش وجود دارد را کشف کنید.

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

تصویر تست هوش خطوط متقاطع

تست هوش خطوط متقاطع

شایدخوشتان بیاید: معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

امروز برای اینکه مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهیم، تست هوش خطوط متقاطع را برایتان در نظر گرفته ایم. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند سوالات هوش که بیشتر در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند. این سوالات شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را مجبور به فعالیت کنند. این فعالیت ها می‌توانند دقت نظر، توجه و تمرکز شما را افزایش دهند و زمینه موفقیت شما را فراهم کنند. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر شکل و یافتن راه حل برای آخرین عملیات است.

آماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا سوال هوش ریاضی پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید. اما در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال چه عدد می تواند باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ تست هوش خطوط متقاطع

پاسخ عدد 4 می باشد،اگر به تصویر دقت کنیم می بینیم حاصل هر عبارت برابر است با تعداد نطقه های برخورد خطهای افقی بر عمودی،در شکل اول 9 نقطه برخورد بین خطوط وجود دارد و در شکل دوم یک نقه و طبق این فرمول در شکل آخر 4 شکل برخورد وجود دارد.

پاسخ تست هوش خطوط متقاطع

امیدوارم از تست هوش خطوط متقاطع لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات هوش، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا