سرگرمیتست هوش

تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛ در تصویر تست هوش ایموجی و ضرب المثل1 ما تعدادی ایموجی را مشاهده میکنیم که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و این باعث شده که معنای یک ضرب المثل در زبان فارسی را بدهند،آیا شما این قدر باهوش و نکته سنج هستی که بتونی بفهمی منظور ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی هست؟

ما این تست هوش ایموجی و ضرب المثل را در چند قسمت برای شما خوانندگان محترم سایت اهل فان به اشتراک خواهیم گذاشت،پس یادتان نرود که مطالبی که ما هر روز برای شما می گذاریم را بخوانید تا از دستتان در نرود.

این هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

شما برای پاسخگویی به این تست هوش دارای محدودیت زمانی می باشید و هر چه سریع تر جواب دهید نشان می دهد که به ادبیات و فرهنگ فارسی تسلط بیشتری دارید ،ما این زمان ها را برای شما آورده ایم که نشان می دهد چقدر به فرهنگ و ادب فارسی مسلط هستید.فقط نکته ای را بباید به شما بگوییم که ایموجی ها به ترتیب معنا نمی باشد و شما باید معنای تک تک ایموجی ها را بدانید و بهترین ضرب المثل که به آن میخورد را بیابید.

کم تر از 10 ثانیه:خیلی مسلط

10تا 15 ثانیه:مسلط

15 تا 20 ثانیه: خوب

20 تا 25 ثانیه: متوسط

25 تا 30 ثانیه: ضعیف

30 ثانیه بیشتر: باید از اول درس ادبیات رو بخونی

تصویر تست هوش ایموجی و ضرب المثل1

تست هوش ایموجی و ضرب المثل1

آیا شما ادعا دارید که به ادبیات و فرهنگ فارسی علاقه مند هستید؟ پس تست هوش ایموجی و ضرب المثل1 را از دست نده،برای حل کردن این تست هوش شما باید کمی تمرکز کرده و معنای ایموجی ها را بدانید،اون وقت می بینید که جواب بسیار ساده می باشد.

بازی های فکری به خصوص سوالات و معماهای تصویری بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز هستند. چرا که شما برای حل آنها نیازمند تفکر و تمرکز هستید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. اما بهتر است که قبل از دیدن پاسخ،تصویر تست هوش ایموجی و ضرب المثل1 را یکبار دیگر ببینید و از تمام توان و اطلاعات ادبیات فارسی خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ تست هوش ایموجی و ضرب المثل1

بیایید اول از همه به معنای ایموجی ها بپردازیم ،ایموجی اول از سمت راست به معنای تب کردن و مریض بودن است،ایموجی وسط هم به معنای مرگ می باشد و ایموجی آخر هم نشان خونسردی و راضی بودن می باشد و معنای آن این است:

به مرگ میگیره که به تب راضی بشه که به اصطلاح عامیانه ایجاد شرایط سخت و سنگین برای ترساندن طرف مقابل برای قبول کردن شرایط دلخواه خود می باشد.

پاسخ تست هوش ایموجی و ضرب المثل1

آیا توانستید  به راحتی به تست هوش ایموجی و ضرب المثل1 جواب دهید؟در چه کدت زمانی توانستید این تست هوش را حل کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از تست هوش ایموجی و ضرب المثل1 لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا