سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مادر کودک؛ فقط یک نابغه در یک نگاه مادر کودک را میتواند شناسایی کند!

آزمون شناسایی مادر کودک؛ تصویر آزمون شناسایی مادر کودک، یک تصویر جالب را با شما به اشتراک گذاشته است. شما در این تصویر دو فرد بزرگسال و یک کودک را مشاهده می کنید. کودک از دور مادر خود را صدا می زند. دو فرد بزرگسال، هر دو لباس مردانه بر تن دارند و نوع آرایش موی آنان نیز شبیه مردان است. اما یک نشانه کوچک وجود دارد که نشان می دهد که یکی از افراد تصویر مادر کودک است. به نظر شما مادر کودک کدامیک از افراد بزرگسال تصویر است؟

آیا میتوانید با توجه به عکس و نشانه های موجود در عکس مادر واقعی کودک را شناسایی کنید؟

شاید جالب باشه: تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

شما باید تلاش کنید آزمون شناسایی مادر کودک را در کمتر از 10 ثانیه تحلیل کرده و به پاسخ درست برسید. برای موفق شدن از نهایت دقت و قدرت دید خود استفاده کنید. اگر آماده هستید به تصویر پایین با دقت نگاه کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

تصویر آزمون شناسایی مادر کودک

آزمون شناسایی مادر کودک

جالب است: تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

مجله اینترنتی اهل فان با یک سوال هوش تصویری جدید با شماست. بازی های فکری و سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. این سوالات می توانند لحظات شاد و مفرحی برای شما به ارمغان بیاورند و با آنان اوقات فراغت خود را پر کنید. این سوالات در کنار جنبه سرگرم کننده می تواند تمرین خوبی برای مغز شما باشد.

ورزش وتمرین مرتب مغز،می تواند فعالیت این عنصر مهم بدن که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، بهبود ببخشد. افزایش فعالیت مغز با افزایش مهارتهای شناختی همراه است. با انجام منظم بازی های فکری دقت وتمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات پدیده ها را شناسایی کنید.

با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، تست ها و دیگر مطالب در حوزه سرگرمی بسیار مورد توجه کاربران در فضای اینترنت هستند. سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. ارائه پاسخ صحیح به این آزمون ها، استفاده حداکثری از توانائیهای شناختی شما می باشد.

اگر به جواب معمای تصویری رسیده اید، شما دارای دیدی جزئی نگر می باشید که به راحتی به محیط اطراف خود دقت دارد. اما اگر هنوز پاسخ درستی پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به جزئیات نگاه کنید.

شاید جالب باشه: تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرفp:افراد زیادی نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک

فرد بزرگسال سمت چپ تصویر مادر کودک است. به حرکات دست او نگاه کنید. همچنین به برجستگی درقسمت سینه هم توجه کنید. نگاه کودک هم تا اندازه زیادی به سوی اوست. لذا وی مادر کودک است.

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی مادر کودک جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناخت روبو پرستار: کدام یک از این 2 نفر پرستار نیست و یک ربات است؟!

آزمون شناسایی فرد احمق؛کدامیک یک از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه می شود؟

 تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

 تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

آزمون شناخت فرد 100 ساله: کدوم یکی از افراد زیر حداقل 100 سالشه

 آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا