سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد احمق؛کدامیک یک از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه می شود؟

آزمون شناسایی فرد احمق؛ در تصویر آزمون شناسایی فرد احمق شما سه شخص را می بینید. هر سه این افراد تصمیم دارند که از هواپیما به پایین بپرند و هیجان سقوط با چتر نجات را تجربه کنند. اما یکی از این افراد پس از پریدن از هواپیما، دچار سانحه میشود و فوت میکند.

آیا میتوانید با توجه به نشانه های موجود در تصویر بگویید این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

شما برای حل کردن این معما تصویری دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید و باید در طی این مدت این آزمون تصویری را حل کنید.شما با جواب دادن به این آزمون در این مدت زمان میتوانید دقت و تمرکز خود را به رخ اطرافیان خود بکشید.

شاید جالب باشه: با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

تصویر آزمون شناسایی فرد احمق

آزمون شناسایی فرد احمق

برای حل کردن این معمای تصویری به شما توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی فرد احمق را بررسی کنید.

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها عده کمی موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی فرد احمق، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله اینترنتی اهل فان به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ یک بار دیگر به تصویر خوب نگاه کنید و مغز خود را به چالش بکشید،امیدوارم موفق باشید.

اینم قشنگه:آزمون شناسایی خانواده واقعی؛اگه گفتی کدوم خانواده واقعی می باشند!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

جالب است: بگو کدوم دسته گل رو دوست داری تا بهت بگم معشوقه ات رو خوشبخت میکنی یا نه؟!

پاسخ آزمون شناسایی فرد احمق

فرد اول از سمت راست، به نظر می رسد یک کوله پشتی معمولی به پشت خود بسته است. زیر کوله وی گیره چتر نجات دیده نمی شود. این فرد، همانطور که در تصویر علامتگذاری شده است خواهد مرد. چون او نمی داند که به جای کوله پشتی چتر نجات، یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است.

پاسخ آزمون شناسایی فرد احمق

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرد احمق جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد احمق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون تشخیص جنسیت بیمار باندپیچی: اگر درست حدس بزنی جزو 5 درصد افراد تیز هوش جهانی!

 آزمون شناسایی مادر کودک؛ فقط یک نابغه در یک نگاه مادر کودک را میتواند شناسایی کند!

 آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

 آزمون شناسایی دانش آموز خاطی؛فقط یک ذهن خلاق میتواند دانش آموز خاطی در این تصویر را شناسایی کند.

 فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

 تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا