سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

آزمون شناسایی مادر واقعی؛در آزمون شناسایی مادر واقعی ما دو تصویر متفاوت از دو زن را به همراه دختر بچه هایشان شاهد هستیم،در یکی از تصاویر کودک را با مادرش در یک جای تفریحی میبینیم و در تصویر دیگر کودک را در رستوران مینگریم،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از زنهای موجود در تصویر مادر واقعی کودک نمی باشد.

وظیفه شما در این آزمون این است که مادر واقعی دختر بچه را شناسایی کنید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

سوال آزمون شناسایی مادر واقعی ساده است، کدام کودک به همراه مادر اصلی خود است؟ این سوال تنها باید با توجه به نشانه های موجود در این تصویر پاسخ داده شود. دلیل خود را ذکر کنید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

حیوونا رو طوری جابه جا کن که اسیبی بهشون نرسه: تست هوش نوستالژی: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

 

تصویر آزمون شناسایی مادر واقعی

آزمون شناسایی مادر واقعی

این آزمون هم به مانند اکثر آزمون های اهل فان دارای محدودیت زمانی می باشد،در آزمون شناسایی مادر واقعی در تصویر شما باید بتوانید در زمان کوتاه 10 ثانیه ای زنی را که مادر اصلی کودک است را شناسایی کنید. شاید این زمان محدود کافی نباشد، اما باید بدانید که محدودیت زمانی سبب می شود که شما متمرکز و دقیق تر شوید.

امروز شما می توانید در کنار اینکه هوش کارآگاهی خود را اثبات کنید، همچنین می توانید زمینه را برای رشد توانائیها و مهارت های خود بیشتر فراهم کنید. مغز شما در برخورد با آزمون شناسایی مادر واقعی مجبور است فراتر از قالبی که شما برای آن تعریف کنید، فعالیت کند. این فعالیت مثبت ضمن آنکه سلامتی را برای مغزتان تضمین می کند از سوی دیگر می تواند سبب رشد مهارت های شناختی شما شود.

معماهای تصویری روز به روز پیچیده تر و سخت تر می شوند، به همین دلیل است که محبوبیت بیشتر هم پیدا می کنند و به فعالیت مورد علاقه بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده اند. زمان شما به پایان رسیده است. ایا توانستید آزمون شناخت مادر واقعی را رمزگشایی کنید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

 

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی مادر واقعی

دیالوگ های موجود در تصویر فقط برای این بود که فکر شما مشغول شود و به نوعی ذهن شما دچار انحراف شود. فقط کافی بود کمی به حرکات زنها دقت می کردید.زن سمت چپی نگاه و زبان بدن حمایت گرانه مادرانه دارد. به نحوه دستانی که در مقابل کودک قرار گرفته است دقت کنید!این مساله را فقط مادران به خوبی میتوانند درک کنند چون با پوست و گوشت خود به خوبی با این مسائل آشنا هستند.

دزد ناقلا ررو هر چه زودتر پیدا کن: آزمون شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

پاسخ آزمون شناسایی مادر واقعی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی مادر واقعی جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناسایی همسر گنگستر؛در یک نگاه آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا