سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

آزمون شناسایی فرد مرده؛ در تصویر آزمون شناسایی فرد مرده ما سه زن را مشاهده میکنیم که بر روی نیمکتی در یک پارک به همراه نوزادان خود نشسته اند،شاید در نگاه اول همه چیز عادی به نظر برسد ولی یکی از این بانوان مرده است و دیگر در این دنیا نفس نمی کشد.

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد بگویید کدام زن دیگر در قید حیات نمی باشد؟

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید،ماموریت شما این است که بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام فرد فوت شده و دیگر زنده نیست؟

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

تصویر آزمون شناسایی فرد مرده

آزمون شناسایی فرد مرده

اینم ببین: آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی فرد مرده شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن فرد فوت شده تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را در مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد.

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها دو درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی پلیس تقلبی؛اگر باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی کنی!

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده

شاید خیلی ها مادر وسطی را به عنوان فرد مرده معرفی کنند و لی هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه وی مرده است نمی باشد ،احتمالا وی از خستگی زیاد خابش برده است.

همه چیز در مورد حالات افراد در تصویر است. نوزاد زن سمت راست فوت کرده است، اگر به نوزاد او نگاه کنید علائم استفراغ خون در او دیده می شود و رنگ صورت او مایل به سبز شده است. همچنین اگر به حالات چشمان مادر نوزاد هم دقت کنید، متوجه خواهید شد که وحشت کرده است و از اینکه نوزادش مرده است ناراحت می باشد.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده

این هم جالبه: آزمون شناسایی معلم؛به نظرتان کدوم معلم بد است؟

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرد مرده جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

 در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

 آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

 آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:شما مراقب امتحانی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا