سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد قدیمی؛فقط یک تیزبین میتواند فردی که از گذشته آمده است را بشناسد!

آزمون شناسایی فرد قدیمی؛ در آزمون شناسایی فرد قدیمی شما شاهد یک تصویر بسیار جالب هستید. گویا چند نفری در صف پرداخت هزینه غذا در یک رستورانت حضور دارند. همه چیز عادی به نظر می رسد و افراد تصمیم دارند هزینه غذای خود را بپردازند. اما صبر کنید یک چیز در این تصویر هیچ عادی نیست. گویا فردی از زمان گذشته به زمان حال آماده است.

در این آزمون  از شما خواسته شده است که فردی که از گذشته به زمان حال امده است را شناسایی کنید!

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

این معمای تصویری نیز به مانند بسیاری از از آزمون های تصویری دارای محدودیت زمانی می باشد و شما برای پیدا کردن فرد قدیمی در این چالش تصویری تنها 8 ثانیه فرصت دارید،علت این محدودیت زمانی این است که مغز شما به مرور زمان بهتر می تواند مسایل را تجزیه و تحلیل کند. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و یادتان باشد کوچکترین جزییات می تواند کلید راه حل این موضوع باشد.

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

تصویر آزمون شناسایی فرد قدیمی

آزمون شناسایی فرد قدیمی

شایدخوشتان بیاید: معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

باز هم یک سوال هوش تصویری جدید. سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. شما می توانید با این سوالات لجظات شاد ومفرحی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.با کمک سوالات هوش تصویری شما می توانید هوش و به طور کلی توانائیهای شناختی خود و دیگران را محک بزنید.

به صورت کلی این سوالات و دیگر بازی های فکری می توانید سبب رشد مهارتهای شناختی شود. آزمون شناسایی فرد قدیمی از جمله ازمون هایی است که قطعا شما را با چالش جدی روبرو می کند. چرا که برای پاسخ به این سوال زمان شما بسیار کم است. تنها در 8 ثانیه باید بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. یک ذهن خلاق و دقیق می تواند به آسانی این آزمون را پشت سر بگذارد.

سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت از تمام قدرت تمرکز و دقت خود باید استفاده کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ازمونی زمان خاصی برای پاسخگویی دارد.

احتمالا شما که اکنون این متن را می خوانید؛ به پاسخ معما رسیده اید.اگر هم هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد به بالای صفحه رفته و دوباره دقیق تر به عکس آزمون شناسایی فرد قدیمی نگاه کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی فرد قدیمی

زنی که آخر صف ایستاده است از گذشته به زمان حال آمده است. هر چند او تلاش کرده ظاهر خود را شبیه مردم امروزی کند. اما کیسه پولی که به کمر آویخته است او را لو می دهد. این روزها تبادل اسکناس بین افراد به حد نازل خود رسیده است چه برسد به اینکه با پول فلزی بشود کاری کرد و این پول را نیز در کیسه گذاشت.

پاسخ آزمون شناسایی فرد قدیمی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرد قدیمی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد قدیمی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا