سبک زندگیرابطه و ازدواج

چگونه ابراز علاقه مندی خود را نشان می دهید!5 راهکار برای شروع رابطه

چگونه ابراز علاقه مندی خود را نشان می دهید: احتمالاً سخت‌ترین بخش قرار ملاقات، دوره‌ای است که در آن قراری نیست. این زمانی است که فرد جدیدی را دیده اید که به شما علاقه دارد یا متوجه شده اید که احساسات شما نسبت به کسی که مدتی است می شناسید عاشقانه شده است. تبدیل این میل به قرار ملاقات برای اکثر مردم عصبی کننده و استرس زا  است، زیرا ترس از طرد شدن و قبول نکردن رابطه بسیار زیاد است. نکات زیر به شما کمک می کند تا به طرف مقابل بفهمانید که به روشی علاقه مند هستید که احتمال این قرار ملاقات به رابطه دوستی پایدار بیانجامد.پس با مجله اهل فان در بخش سبک زندگی همراه باشید.

چگونه ابراز علاقه مندی خود را نشان می دهید

عبارت: “برو سر قرار ملاقات”

تعبیرهای زیادی وجود دارد که مردم برای قرار ملاقات استفاده می کنند. آنها ممکن است قرار ملاقات را اینطور تعبیر کنند و بگویند که در حال بیرون رفتن، معاشرت، گذراندن وقت با هم هستند، و غیره. در حالی که این اصطلاحات روش خوبی برای توصیف قرار ملاقات زمانی است که با کسی هستید، روشی وحشتناک برای درخواست از کسی برای قرار ملاقات هستند.

وقتی از کسی می خواهید برای قرار ملاقات بگذارید، دقیقاً از کلمات “برو به یک قرار ملاقات” استفاده کنید. وقتی برای اولین بار از کسی درخواست می‌کنید از این کلمات مبهم استفاده نکنید، اما وقتی این کار را می‌کنید، آب را دقیقا گل آلود می کنید. با واضح نبودن در مورد اهداف خود، تاریخ احتمالی شما یا احتمالاً در مورد وضعیت مطمئن نیست. این باعث ناراحتی می شود و باعث می شود آنها کمتر دعوت را بپذیرند، زیرا طرف مقابل شما کاملاً مطمئن نیست که قصد شما از این قرار ملاقات چیست.

چگونه ابراز علاقه مندی خود را نشان می دهید

در مورد جاذبه خود مستقیم صحبت کنید

تقریباً هر فردی در جهان توجه مثبت را دوست دارد و دوست دارد احساس کند که مورد قدردانی قرار گرفته است. و وقتی به کسی می گویید که جذب او شده اید، مخصوصاً برای بخشی از شخصیت، زندگی یا ویژگی های او که به آن افتخار می کند، توجه مثبتی را به او ارائه می دهید که بیشتر از همه قدردانش است.

به عنوان بخشی از درخواست از کسی برای اولین قرار ملاقات، واضح باشد که جذب او شده اید و دلیل آن را به او بگویید. این نباید بیش از بیانیه بالا که مانند یک قول عروسی به نظر می رسد، خجالتی باشد. در عوض باید یک جمله ساده مانند “من واقعاً طرز خندیدن شما را دوست دارم” یا “تو واضح است که بسیار باهوشی، من همیشه آن را جذاب می دانستم” باشد. یک دلیل ساده و واضح برای جذابیت شما، شانس پذیرش درخواست شما را افزایش می دهد.

اعتماد به نفس داشته باشید

به طور کلی، هیچ چیز در شخص دیگری جذاب تر از اعتماد به نفس نیست. حتی اگر شما به طور واضح مشخص شده باشید، اگر یک مقدار اطمینان را در نظر بگیرید، به احتمال زیاد به درخواست شما پاسخ مثبت داده می شود.

فقط به یاد داشته باشید که مرز باریکی بین اعتماد به نفس و تکبر وجود دارد.

ابتدا از یک مکالمه شروع کنید

اگر تنها تعاملی که تا به حال با کسی داشته‌اید، آشنایی در یک اجتماع یا خواندن پروفایل‌های یکدیگر در شبکه های اجتماعی است، اگر از او برای قرار ملاقات بخواهید، بعید است که پاسخ مثبت دریافت کنید. و اگر پاسخ مثبتی دریافت کردید، احتمالاً کاملاً به دلیل جذابیت فیزیکی است، که به راحتی می تواند به محض شناختن شخص، به یک قرار ترسناک و ادلهره آور منجر شود.

پس چه در زندگی واقعی یا مجازی ملاقات کرده اید، ابتدا در یک گفتگوی معنادار در مورد موضوع مورد علاقه مشترک شرکت کنید. انتخاب یک موضوع به صورت آنلاین بسیار ساده تر است، جایی که شما به طور موثر علائمی را برای بحث در مورد فعالیت های مورد علاقه خود که انجام می دهید. البته، پاسخ دادن به اولین پیام شما ممکن است دشوار باشد، اما یک عنوان خلاقانه برای پیام شما یا یک پروفایل خوب به شما کمک خواهد کرد. همچنین، اگر شما زن هستید، احتمال دریافت پاسخ سه برابر بیشتر از مردان است.

در هر صورت، پس از یک مکالمه خوب، باید شخصیت یکدیگر را درک کنید و حتی این احتمال وجود دارد که به اندازه کافی در مورد آنها اطلاعات داشته باشید تا مکان خوبی را برای اولین قرار پیشنهاد دهید.

برای رد شدن آماده باشید

حتی اگر درست بپرسید و شخصیت خوبی داشته باشید، صدها دلیل وجود دارد که ممکن است شما را رد کنند. ممکن است شخصی که از او پرسیده اید برای قرار ملاقات آماده نباشد، ممکن است فقط با افرادی از جنس متفاوت قرار بگذارد، ممکن است از نظر فیزیکی جذب شما نشود یا در حال حاضر کس دیگری را هم در نظر داشته باشد.

پیشاپیش درک این موضوع که ممکن است طرد شوید و آماده بودن برای پذیرفتن با ظرافت رد بسیار مهم است. نه تنها به شما کمک می کند تا به طور بالقوه دوستی را حفظ کنید یا دوستی ایجاد کنید، بلکه دری را برای یک رابطه در آینده در صورت تغییر وضعیت باز می گذارد. اگر نسبت به رد شدن واکنش بدی نشان دهید، می توانید مطمئن باشید که هرگز فرصت دومی نخواهید داشت. اما اگر خوب واکنش نشان دهید، تاثیر خوبی که از خود می‌گذارید و ماندگار خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا