سرگرمیتست هوش

تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

تست هوش کمک به گربه؛ در تصویر تست هوش کمک به گربه ما دایره ای مارپیچی را مشاهده میکنیم که گربه ای در خارج از آن گیر کرده است و نمی تواند وارد این دایره شود،آیا شما میتوانید مسیر درست را برای گربه ترسیم کرده تا بتواند به داخل دایره برود و به مقصد خود برسد.

شما برای رساندن گربه به مرکز دایره دارای محدودیت زمانی می باشید و 15 ثانیه فرصت دارید،به نظر کار سختی می باشد که گربه را از میان دوایر در هم و پیچیده به مرکز دایره منتقل کنید،ولی اگر ذهنی آرام داشته باشید این کار به راحتی و در زمان تعیین شده انجام می شود.

شاید خوشتان بیاید: سوال هوش شناخت دزد؛اگه ادعا میکنی باهوشی دزد را از میان برادرها گیر بیار

تصویر تست هوش کمک به گربه

تست هوش کمک به گربه

بسیاری از معماهای تصویری ساخته می شوند تا قدرت و مهارت های شناختی مخاطبان افزایش پیدا کند. لذا طبیعی است که برخی اوقات ممکن است به لحاظ منطقی چندان درست نباشند. در واقع سازندگان این گونه معماها و سوالات تصویری تلاش دارند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش کشیده و در نهایت سبب رشد و توسعه انها شوند.

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

شما با انجام منظم این گونه بازی ها، بدون آنکه خود توجه داشته باشید مهارت های شناختی خود را افزایش می دهید. پس از مدتی متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بسیاری از خطاها و اشتباهات را چه در زندگی واقعی و چه در فضای ازمون در زمان کم شناسایی می کنید.

به این ترتیب این سبک از بازی های علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام، توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه داده و بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت هستند.اکثر سوالات هوش، چالش برانگیز هستند. باید به دقت به زوایای تصویر معمایی دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ تست هوش کمک به گربه

ما بهترین و راحت ترین راه را که گربه را به مرکز دایره می رساند را در شکل زیر برایتان ترسیم کرده ایم.

پاسخ تست هوش کمک به گربه

امیدوارم از تست هوش کمک به گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا