سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی طراح کودک ربایی؛اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی طراح کودک ربایی؛در تصویر آزمون شناسایی طراح کودک ربایی شما شاهد خضور چند بزرگسال و یک کودک در پارک هستید. یکی از افراد درون پارک تلاش دارد تا کودک تصویر را برباید. به نظر شما کدامیک از افراد بزرگسال، تصمیم دارد تا کودک تصویر را دزدی کنند؟

آیا با نگاه کردن به تصویر و با توجه به نشانه ها در آن میتونی بگی کدوم یکی از افراد در پارک طراحی کودک ربایی را کشیده اند؟

هوش خودتو با حل کردن این تست ریاضی بسنج: تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

 

برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات آزمون شناسایی طراح کودک ربایی توجه دقیق و کاملی داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر آزمون شناسایی طراح کودک ربایی  نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها 10 ثانیه وقت دارید.

این آزمون رو حتما ببین: آزمون آرایشگر قاتل؛اگه باهوشی بگو کدوم آرایشگر قاتله؟

 

تصویر آزمون شناسایی طراح کودک ربایی

آزمون شناسایی طراح کودک ربایی

برای رمزگشایی آزمون شناسایی طراح کودک ربایی تلاش کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان تعیین شده آن را تحلیل، بررسی و رمزگشایی کنید. برای حل آزمون شناسایی طراح کودک ربایی تنها 10 ثانیه فرصت دارید. این سوال تصویری معمایی، همان طور که اشاره شد تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

آزمون شناسایی طراح کودک ربایی از جمله سوالات و معماهای تصویری است که مغز را مجبور به فعالیت دو چندان می کند.سازندگان آزمون شناسایی طراح کودک ربایی معتقدند که تنها افرادی که توانائیهای شناختی و هوش بالا داشته باشند، قابل حل است. آزمون شناسایی طراح کودک ربایی می تواند میزان احاطه شما بر مهارت ها و حواس های پنج گانه تان را مشخص کند.

اگر تاکنون پاسخ آزمون شناسایی طراح کودک ربایی را پیدا نکرده اید اشکالی ندارد.برای پاسخ نیاز به تمرکز بیشتری دارید،پس تمام هوش و حواس خود را معطوف به تصویر کنید.

ما بزودی جواب این آزمون را قرار میدهیم ولی قبل از نگاه کردن به جواب مغز خود را به چالش بکشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی طراح کودک ربایی

برخی زن تصویر که در حال بستنی دادن به کودک است را فرد طراح دزدی معرفی کردند. کودک با نگاهی مهربانانه به زن نگاه می کند، احتمالا آن زن مادرش هست. مرد با تلفن همراه صحبت می کند و به نظر نمی رسد که کودک ربا باشد. زنی که کالسکه ای شبیه کالسکه بچه دارد دزد است. چون کالسکه موجود اصلا شبیه کالسکه بچه نیست. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ آزمون شناسایی طراح کودک ربایی

آیا توانستید در زما تعیین شده به جواب آزمون شناسایی طراح کودک ربایی دست یابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی طراح کودک ربایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما

اینارم ببین:

آزمون شناخت مرد در پارک؛کدام یک از زنهای موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون بینایی تعداد زامبی؛در تصویر چند تا زامبی میتونی ببینی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا