سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مرد در پارک؛کدام یک از زنهای موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

آزمون شناخت مرد در پارک؛در آزمون امروز چند زن را میبینیم که در پارک به همراه بچه هاشون نشستن و حسابی دارن لذت میبرن از فضای شاد و زیبای آن،ولی اگر به تصویر خوب نگاه کنید متوجه میشید که همه افراد در تصویر زن نمی باشند بلکه یکی از آنها یک مرد می باشد که خودش را شبیه به زن ها کرده است،وی به این علت تغییر قیافه داده است که منتظر کوچکترین فرصتی است تا یکی از کودکان را برباید،پس وظیفه شما این است که وی را قبل از انجام دادن این کار پلیدش شناسایی کرده و تحویل عدالت دهید.

آیا شما میتوانید جواب  را بدهید و وی را قبل از انجام دادن نیت پلیدش بشناسید؟

این تست رو هم ببینید : سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

اگه ادعات میشه زرنگی اینو جواب بده:آزمون شناخت زامبی؛اگه ادعا میکنی خیلی باهوشی بگو کدومشون زامبیه

تصویر آزمون شناخت مرد در پارک

آزمون شناخت مرد در پارک

آزمون شناخت مرد در پارک

آزمون شناخت مرد در پارک: آیا فکر می کنید که بسیار نکته سنج و تیزبین هستید!؟ اگر چنین احساسی دارید باید بتوانید در 10 ثانیه مرد خبیث را شناسایی و کودکان رو از دست وی نجات دهید.

برای یافتن پاسخ آزمون شناخت مرد در پارک باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. نشانه های لازم در تصویر به شما ارائه شده است تا بتوانید در این سوال هوش موفق شوید.

این را هم ببینید: آزمون عدم محبوبیت در خانواده؛کدوم یکی از افراد خانواده دارای محبوبیت نیست؟

نکته مهم در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید عقل سلیم داشته باشید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود، نگاه کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت مرد در پارک

آیا به تصویر آزمون شناخت مرد در پارک با دقت نگاه کردید؟ آیا متوجه چیز عجیبی شدید؟ خب، ما معتقدیم که در این مرحله به احتمال بسیار زیاد پاسخی برای ارائه دارید. امیدواریم پاسخ درست باشد. اگر پاسخی ندارید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید.ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم داد،با ما همراه باشید.

پاسخ آزمون شناخت مرد در پارک

زنی که ایستاده و مشغول سیگار کسیدن است یک مرد می باشد ،اگر به موهای وی دقت کنیم میبینیم وی یک کلاه گیس پوشیده است.

آیا از آزمون امروز ما خوشتان آمد؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بهره مند کنید.

به واقع بیشتر بازی های سرگرم کننده که در قالب سوالات معمایی، پازل، تصاویر چالشی و … ارائه می شوند می توانند در زمینه بالا بردن سطح توانائیها و مهارت های افراد نقش مستقیم داشته باشند. بر همین اساس بسیار مورد توجه قرار می گیرند.  با درک این موضوع مجله اینترنتی اهل فان به صورت مستمر و روزانه جدیدترین وجذاب ترین مطالب سرگرمی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

آلزایمر و فعالیت مغز و بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اینارم ببین:

آزمون شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

آزمون شناسایی مادر دروغگو؛اگه باهوشی بگو کدوم زن مادر واقعی کودک می باشد

فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا