سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی؛ اگر هوش کارآگاهی داری، می تونی قاتل را پیدا کنی!

آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی؛شما در آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی با دو نفر روبرو هستید که در یک ساندویچی می باشند. هر دوی این افراد به نظر می رسد که دارای وضعیت و روحیه خاصی هستند.یکی از این افراد قاتل است. اما کدامیک؟ شما با کمک نشانه هاباید بتوانید قاتل را در این تصویر شناسایی کنیددلیل شما چیست؟

آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از این دو نفر یک قاتل می باشد؟

اگه زرنگی بگو کدومشون جادوگره: آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

 

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!یادتان باشد شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید.

قدرت بیناییتو با حل این ازمون ببین چقدره: تست بینایی: اگرتیزبینی زنگوله پنهان را پیدا کن: 6 ثانیه زمان داری!

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی 

آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی

آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی مجله اینترنتی اهل فان از معماهایی است که ذهن و مغز شما را به چالش می کشد. برای حل بسیاری از این آزمون ها، شما باید بتوانید به دنبال نشانه ای برای رمزگشایی آن باشید. راز موفقیت و حل این آزمون ها، تیزبینی، دقت و تمرکز است و اگر شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید، نشان می دهد که دارای توانائیهای بالای شناختی باشید.

یکی از بخش های پرطرفدار در اینترنت شبکه های اجتماعی هستند که محبوبیت زیادی دارند. علت این مسئله تنها به خاطر محتوای این شبکه هاست که هر مخاطب با توجه به نوع علاقمندی خود می تواند به بخش مورد نظر خود مراجعه کند. بخش تفریح و سرگرمی این شبکه ها بیشتر اعضا و بیشترین طرفدار دارند. به این ترتیب معماها و سوالات تصویری هوش از جمله سرگرمی های موجود اینترنت هستند که برای ارائه پاسخ نیازمند استفاده از توانائیهای شناختی خود همچون قدرت دید و تمرکز هستند.

همانطور که می دانید معماها و سوالات تصویری، می توانند مهارتهای شناختی شما را به چالش بکشند. به این ترتیب با درگیر شدن مهارت های شناختی، مغز وادار به فعالیت میشود. افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه رشد آنها را فراهم کنند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی

برخی ممکن است بلافاصله گارسون را به عنوان قاتل معرفی کنند. آن هم بخاطر اینکه در حال افزودن چیزی درون لیوان قهوه یا نوشابه است. اما ممکن است این پودر شکر یا ماده ای بی ضرر باشد با توجه به اینکه این کار را هم بدون پنهان کاری اانجام می دهد. به نظر می رسد، خریدار قاتل است. این مسئله از اسلحه ای که او تلاش کرده پنهان کند، کاملا مشخص است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است

اینارم ببین:

آزمون شناخت همسر واقعی؛ در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده؛کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

آزمون شناسایی مادر کودک: اگر باهوشی بگو کدوم یکی مادر کودک است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دکمه بازگشت به بالا