سرگرمیمعمای تصویری

آزمون بینایی تعداد زامبی؛در تصویر چند تا زامبی میتونی ببینی؟

آزمون بینایی تعداد زامبی؛در آزمون امروز اهل فان افرادی رو میبینیم که در یک پارک مشغول تفریح کردن هستن و از هوای عالی پارک نهایت استفاده را میکنند،همه چیز نشان از یک روز عالی مید هد ولی همه چیز آن گونه که نشان می دهد نیست،چون بعضی از این افراد زامبی می باشند.

آیا میتوانید این افراد زامبی را تشخیص دهید و بگویید چند فرد زامبی در این تصویر مشاهده کرده اید؟

 

اگر به فیلم و سریال های خون آشامی همچون ون هلسینگ و خاطرات خون آشام علاقه دارید و معماهای در میان آن ها را دنبال می کنید این آزمون بینایی تعداد زامبی را از دست ندهید!

اگه ادعای تیزبینی داری بیا اینو جواب بده:آزمون بینایی روح؛اگه چشمات تیزه روح ها رو پیدا کن

اشتباهات در تصویرو میتونی بگی:آزمون اشتباهات در تصویر؛اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

تصویر آزمون بینایی تعداد زامبی

آزمون بینایی تعداد زامبی

برای جواب دادن به آزمون بینایی تعداد زامبی شما فقط ده ثانیه وقت دارید،پس به خوبی و با دقت به تصویر نگاه کنید تا جواب درست را پیدا کنید.

خوب به تصویر نگاه کنید چون بعدا نمیتوانید به خاطر جواب دادن اشتباه آزمون خودتان رو ملامت کنید.

شما میتوانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید ولی قبل از نگاه کردن به تصویر کمی سلول های خاکستری مغز خود را به چالش بکشید و جواب آزمون بینایی تعداد زامبی را بدهید بعد ببینید آیا جواب درست را داده اید یا خیر.

نکته عجیب در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید عقل سلیم داشته باشید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود، نگاه کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

خب حالا بریم سراغ جواب آزمون بینایی تعداد زامبی و ببینیم چقدر چشمان تیزبین شما به درستی کار کرده است یا نه؟

جواب آزمون بینایی تعداد زامبی

همان طور که مشاهده میکنیم همه افراد حاضر در تصویر زامبی می باشند،مرد سمت چپی که نشسته به دنبال چشمانش میگردد،زن روی نیمکت هم مشغول خوردن بستنی می باشد که در آن چشم انسان وجود دارد،مرد سمت راستی نیز اگر دقت کنیم میبینیم که شگی پاچه وی را دارد گاز می گیرد و مرد نیز انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است.

از آزمون بینایی تعداد زامبی که امروز برایتان تدارک دیدیم راضی بودید؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بهرمند کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پیرزن قاتل؛کدام پیرزن شوهر خود را به قتل رسانده است؟

آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

آزمون بینایی دروغگو: یک از زن ها دروغ می گوید به نظر شما کدوم یکی می تونه یه تبهکار باشه؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا