سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی سارق فروشگاه؛دزد چه کسی است و چه اقلامی را دزدیده!؟

آزمون شناسایی سارق فروشگاه؛ در تصویر آزمون شناسایی سارق فروشگاه، سه شخص بزرگسال و یک کودک حضور دارند. به نظر می رسد این افراد در یک فروشگاه حضور دارند. به نظر می رسد یکی از این افراد وسایلی را از فروشگاه دزدیده است. به نظر شما کدام فرد یک سارق است؟

در تصویر اولین شخص مردی است که چندان خوشحال به نظر نمی رسد. انگار به چیزی فکر می کند.شخص دوم زنی باردار با لباس سفید و بنفش است. به نظر می رسد او از بارداری خود ناراحت است و نفر سوم زنی است که آرام به نظر می رسد. او کودکی را در بغل دارد و احتمالاً مادر پسر کوچولو می باشد.آخرین فرد هم پسر بچه کوچک می باشد.

شما چه چیز عجیبی در این چهار نفر پیدا کردید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پسر فقیر؛فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

شما همچنین می توانید برای یافتن پاسخ از شهود و توانایی حدس زدن زبان بدن دیگران نیز استفاده کنید. پس از انجام کمی مشاهدات، بیایید حدس بزنیم کدام سارق است؟ چه وسایلی را سرقت کرده است؟ الان جوابشو میدونی؟ به تصویر خوب نگاه کنید. بیایید از مغز و منطق هوشمند خود برای پیدا کردن هر چه  سریعتر سارق در این تصویر استفاده کنیم.

اینم جالبه: آزمون تمرکز با مداد؛قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

تصویر آزمون شناسایی سارق فروشگاه

آزمون شناسایی سارق فروشگاه

اینم قشنگه: تست شخصیت نقاط قوت: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

بسیاری فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد. بر همین اساس است که برخی از محققان معتقدند که سوالات هوش تصویری می تواند یک وسیله عالی برای افزایش فعالیت های مغز باشد.

بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد. افزایش فعالیت مغز می تواند در سلامت این عضو مهم بدن تأثیر مهمی داشته باشد. سلامت مغز می تواند در بلند مدت مانع از بیماری های مربوط به مغز شود.

شما در این معمای تصویری باید به عنوان یک کارآگاه پلیس رفتار کنید. در این تست هوش شما باید از تمام دقت و منطق خود استفاده کنیم. استفاده از مهارت های شناختی می تواند به بهترین شکل ممکن آن را تقویت کرده و بهبود ببخشید. برای انجام سوالات هوش تصویری شما باید بتوانید به صورت کامل از حواس خود استفاده کنید. آزمون شناسایی سارق فروشگاه به خوبی می تواند ذهن و مهارتهای شناختی شما را به چالش بکشد.

اینم ببین: تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی سارق فروشگاه

شاید یک دزد وانمود کند که یک زن باردار است و اجناس دزدیده شده را در شکم خود پنهان کند. اما زن باردار در تصویر با شکم باردارش خسته به نظر می رسد. لذا او تظاهر نمی کند.

مردی که کیف را حمل می کند چطور؟ بله، او نگران و ناراحت به نظر می رسد. احتمالا این عدم خوشحالی به خاطر حمل کیفی است که معمولا یک مرد حمل نمی کند. این فرد واقعا برای خرید به فروشگاه آمده است و نمی تواند دزد باشد.

این هم جالبه: گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌ شما، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

شاید به نظرتان بیاید که پسر بچه اسباب بازی را دزدیده است؟ ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. اما بچه های کوچک معمولا خیلی چیزها از جمله دزدی را نمی فهمند. اگر او یک اسباب بازی را برداشته، واقعاً قصد دزدی نداشته است. پس دزد همان زن قرمزپوشی است که آرام به نظر می رسد؟ چگونه می تواند باشد؟ به موهای زرد ژولیده اش نگاهی بیندازید. موهای مشکی اصلی او بیرون زده است. واضح است که او عجله داشته تا کلاه گیس زرد دزدی شده را درست بپوشد.

پاسخ آزمون شناسایی سارق فروشگاه

این هم جالبه: آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی سارق فروشگاه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی سارق فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

 تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

 تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرفp:افراد زیادی نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

تست شخصیت کیمیاگر: ویژگی های خوب درونی ات چیست؟ یکی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =

دکمه بازگشت به بالا