سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛یک تیزبین سریع تشخیص می دهد که کوله پشتی حاوی چاقو مال کدام دانش آموز است؟

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی؛ در تصویر آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی ، 2 کودک و معلم آنها دیده می شود. معلم مدرسه در یکی از کوله پشتی های دانش آموزان یک چاقو پیدا کرده است. دو دانش آموز که کوله پشتی آنها شبیه هم است. وی دو دانش آموز را بازخواست کرد. هر کدام مدعی است که کوله پشتی که چاقو در آن قرار داشت، مال او نیست.

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد بگویید کوله پشتی متعلق به چه کسی میباشد؟

اینم جالبه: آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

ماموریت اصلی شما این است که باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام دانش آموز دروغ می گوید؟پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.فقط به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مریض؛با توجه به تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

تصویر آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

اینم قشنگه: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن صاحب کوله پشتی می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را در مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد.

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما پاسخ این معمای تصویری را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

جالب است: آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

پاسخ آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

کودک سمت راستی دروغ می گوید. به نشانی که بر روی لباس و کیف وجود دارد دقت کنید. مشخص است کوله پشتی برای کودک سمت راستی با لباس زردرنگ است.

پاسخ آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مادر کودک؛ فقط یک نابغه در یک نگاه مادر کودک را میتواند شناسایی کند!

آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

 تست قدرت بینایی با اشیا پنهان؛!تو 10 ثانیه می تونی اشیا گم شده رو پیدا کنی؟

 تست شخصیت حیوان درون: حیوان مورد علاقه شما از شخصیت باطنی شما پرده برمی دارد!

 تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

 آزمون تمرکز با تصاویر عجیب،چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا