سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پسر فقیر؛فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

آزمون شناسایی پسر فقیر؛ در تصویر آزمون شناسایی پسر فقیر شما با تصویر جالبی روبرو هستید. سه کودک را مشاهده می کنید که هر کدام سبک پوشش خاصی دارد. از این سه کودک یکی به معنای واقعی کلمه فقیر است. اما دو کودک دیگر به نظر نمی رسند فقیر باشد.

آیا شما میتوانید بگویید کدام پسر فقیر می باشد؟دلیلی منطقی برای جوابتان بیاورید.

این هم جالبه: تست هوش شباهت لامپ؛ آیا می توانید شبیه ترین لامپ سیاه را با لامپ قرمز پیدا کنید؟

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و باید به خاطر داشته باشید که برای ارائه پاسخ تنها 6 ثانیه فرصت دارید. به تصویر و جزئیات آن دقت کنید.

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

تصویر آزمون شناسایی پسر فقیر

آزمون شناسایی پسر فقیر

این هم جالبه: تست هوش شماره جا پارک: باهوشا بیاین بگین زیر ماشین چه شماره ای باید باشه؟!

سوالات تصویری به خوبی می توانند در بلند مدت دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. مغز ما به دلیل توجه به کلیات، پس از مدتی نمی تواند بر روی جزئیات متمرکز شود. این سوالات زمینه را فراهم می کند تا شما به جزئیات یک تصویر توجه کنید. در واقع توجه به جزئیات کلید حل همه سوالات معمایی تصویر است.

سوالات معمایی فراوانی در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. در بسیاری از این سوالات آنچه که مورد توجه قرار می گیرد، جلب تمرکز و دقت مخاطبان نسبت به این تصاویر معمایی است. در واقع آنچه که سبب موفقیت در این نوع از سوالات می شود، بالا بردن دقت وتمرکز است و افراد با یافتن یک نشانه کوچک می توانند به نتیجه دست پیدا کنند.

به باور محققان زندگی جدید اگر چه به شیوه بسیار زیادی توانسته است رفاه را برای بشر به همراه آورد، اما روز به روز زمینه کاهش فعالیت او را نیز فراهم کرده است. کاهش فعالیت های جسی و مغزی می تواند در بلند مدت آسیب های فراوانی به سلامت جسم و روح وارد کند. یک ورزش منظم، سلامت جسم را تضمین می کند. همچنین بازی های فکری می تواند ضمن افزایش فعالیت مغز، سلامت آن را تضمین کند.

همانطور که اشاره شد ارائه پاسخ به این سوال تصویری در آزمون شناسایی پسر فقیر مبتنی بر میزان دقت، تمرکز و تیزبینی شماست و اساسا هدف این سوالات تصویری بالا بردن میزان تمرکز و دقت شماست. اگر در یافتن پاسخ هنوز به نتیجه نرسیدید، می توانید به بالا مراجعه کرده و تصویر را با دقت بیشتر ی مورد بررسی قرار دهید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی اشتباه تصویر؛ اگر ادعای باهوش بودن میکنی اشکال تصویر را در 8 ثانیه پیدا کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

پاسخ آزمون شناسایی پسر فقیر

می توانید به تمام لباس ها و ویژگی هایی که پسرها دارند توجه کنید. جواب پسر نوجوان شماره 3 است. مشخص است که نوجوان اول فقیر نیست، فقط دعوا می کند. همین باعث شده که لباس او پاره باشد. پسر نوجوان دوم نیز شلوار جین پاره مد روز که پارگی هایی دارد، پوشیده است. اما نوجوان سوم واقعا فقیر است. اگر چه لباس های او پار ه نیست، اما او کفش هایی دارد که پاره هستند و احتمالا او نتوانسته کفش جدیدی برای خود تهیه کند.

اینم جالبه: آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛کدام فرد در تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟

پاسخ آزمون شناسایی پسر فقیر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی پسر فقیر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پسر فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

آزمون شناسایی والدین کودک؛اگه باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

تست بینایی سه چهره؛آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

 آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا