سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن خون آشام پارک: اگه فیلم باز هستی بگو کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

آزمون شناسایی زن خون آشام پارک: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. تصویر آزمون شناخت زن خون آشام پارک پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به سه مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند. مجله سرگرمی اهل فان نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است. شما در آزمون شناخت زن خون آشام پارک باید بتوانید خون آشام را شناسایی کنید.

آزمون شناخت زن خون آشام پارک، بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناخت زن خون آشام پارک همراه باشید.

آزمون شناخت زن خون آشام پارک

به باور پژوهشگران حوزه سلامت، انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناخت زن خون آشام پارک همراه باشید.

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع می تواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به آزمون شناخت زن خون آشام پارک شما با تصویری زیبا و جذاب از یک پارک روبرو هستید که 3 زن در آن خودنمایی می کند. در نگاه اول موضوع غیر عادی در تصویر مشاهده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید شاهد حضور خون اشام در این تصویر هستید. کدامیک خون آشام است!؟

زمان خود را برای رمزگشایی آزمون شناخت زن خون آشام پارک نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشکان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر آزمون شناخت زن خون آشام پارک نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی زن خون آشام پارک

آزمون شناسایی زن خون آشام پارک

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از این سه نفر خون آشام است، دارید!

.

.

.

.

.

.

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن خون آشام پارک

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زن خون آشام پارک

اگر فیلم های خون آشامی دیده باشید می دانید که خون آشام ها از نور خورشید می ترسند و زیر نور می میرند، سمت چپ به شدت از نور می ترسد و زیر سایه ایستاده است، زن سمت چپ ممکن است نیش زنبور بر روی گردنش باشد و نمی توان گفت اون خون آشام می شود.

پاسخ آزمون شناسایی زن خون آشام پارک را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زن خون آشام پارک رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

آزمون شناسایی نوزاد پولدار: یه نظر شما والدین کدام نوزاد پولدارتر هستند؟ چرا؟

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا